پلیس نایین آماده تامین امنیت مسافران نوروزی ۹۸

فرمانده انتظامی نايین از برقراری طرح های ویژه نوروزی جهت تامین امنیت مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ صادق کاظم زادفرمانده انتظامی نايین با اشاره به آمادگی ماموران انتظامی این شهرستان برای تامین امنیت مسافران نوروزی، گفت: نوروز ۹۸ را با شعار نشاط بهاری، نظم و قانون مداری آغاز کرده و تدابیر لازم از جمله طرح کنترل ترافیک‌های جاده برون شهری، ایجاد ایستگاه امنیت و سلامت در سه نقطه مواصلاتی شهرستان، پیشگیری وایجاد امنیت، محدودیت تردد کامیون‌های سنگین و سنگ کش، طرح آرامش ۸ برای تحقق این مهم اندیشیده شده و مشکلی از این بابت نداریم.
سرهنگ کاظم زاد اظهارنمود: خوشبختانه هماهنگی و آمادگی خوبی میان کارکنان پلیس وجود دارد و همگی برای خدمتگزاری به مردم در ایام نوروز آماده هستند و طرح کنترل ترافیک برون شهری از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فرودین ۹۸ ادامه خواهد داشت.
وی تصریح نمود: شهرستان نایین با پتانسیل و جاذبه‌های گردشگری بالا هرساله با حجم زیادی از مسافرین نوروزی رو به رو می‌شود که با ایجاد ایستگاه‌های امنیت و سلامت در سه نقطه مواصلاتی شهرستان، محور اردستان، اردکان_نایین و محور انارک آماده خدمت رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی هستیم.  

این فرمانده انتظامی، به محدویت تردد کامیون‌های سنگین و سنگ کش در محور‌های مواصلاتی شهرستان نایین در ایام نوروز خبر داد.
وی افزود: طرح پیشگیری و ایجاد امنیت از دیگر برنامه‌های فرماندهی انتظامی نایین میباشد که کنترل‌های آشکار و نامحسوس این طرح، با ۲۰ درصد افزایش در مقایسه با سال‌های قبل خواهد بود و در کنار این طرح با همکاری ناحیه مقاومت سپاه شهرستان نایین گشت‌های محله محور با خودرو و موتور نیز در دستور کار است.
فرمانده انتظامی نایین اظهارنمود: با ابلاغیه‌ی استانی از ۱۵ اسفندماه ۹۷ تا ۱۵ فرودین ماه ۹۸ طرح آرامش ۸ با هدف ایجاد ارتقای امنیت با موضوعیت شناسایی و دستگیری معتادین سارق و ولگرد در حال انجام است که از آغاز شروع طرح تا امروز ۱۲ نفر دستگیر شده اند. 
وی با کمال خرسندی و افتخار اعلام نمود: خوشبختانه درسطح شهرستان نایین خبری از معتادین متجاهر (دارای وضعیت نامناسب در جامعه، کارتن خواب و چندش آور نیست.
(کد خبر: ۶۸۶۵۶۹۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷)