اهدای اقلام طبی به بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر در انارک

به گزارش پیام نایین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین از اهدای اقلام طبی به بانک امانات و تجهیزات پزشکی هلال احمر توسط خیرین و نیکوکاران شهرستان خبر داد
دراین راستا یکدستگاه ویلچر به ارزش نه میلیون ریال به بانک امانات وتجهیزات پزشکی این جمعیت توسط خیرین اهداءگردید تا درمنطقه انارک استفاده گردد . عادل زاده افزود : تجهیزات فوق در راستای اهداف بشردوستانه و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند و تقویت بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمراهداءگردیده است .
جمعیت هلال احمر علاوه بر تشکیل و راه اندازی پایگاه امداد و نجات جاده ای در سال 1392 در شهر انارک و با احساس خلاء ارائه ی خدمات در جاده های پر تردد و خطر آفرین کشور ، به عنوان یکی از نهادهای مسئول در امور مربوط به جاده و مسافران ، استقرار بانک امانات و تجهیزات پزشکی در آن منطقه را جزو برنامه های کاری خود قرار داد .
وی افزود: خیرین و نیکوکاران می توانند تجهیزاتی چون تخت بیمارستانی ، ویلچر ، عصا ، واکر ، ساکشن ، کپسول اکسیژن و … را به بانک امانات هلال احمر این شعبه در شهر انارک تحویل نمایند واز همشهریان تقاضا کرد لوازم پزشکی مازاد در منازل خود را جهت تکمیل بانک امانات اهدا کنند و یا با خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز این واحد ، محرومان و نیازمندان بیمار را یاری رسانند .
لازم به ذکر است بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان نائین نیز در سال 1387 از طریق کمک های مردمی و مشارکت خیرین با هدف خرید تجهیزات و وسایل طبی به منظور استفاده خانواده های نیازمند راه اندازی گردید .
(چهارشنبه 26 آبان 1395 - 18:37:30)