175 معدن در نايين و خور و بيابانک فعال است

رييس انجمن كارآفرينان شهرستان نايين گفت: در شهرستان نايين ۸۰ و در شهرستان خوروبيابانك ۹۵معدن داراي پروانه بهره برداري و اكتشاف است.
 به گزارش ايرنا، غلامرضا حميدي افزود: در شهرستان نايين ۱۹۰واحد و در شهرستان خوروبيابانك ۳۵ واحد صنعتي داراي مجوز فعاليت است كه از اين تعداد حدود ۹۰ واحد در نايين و ۲۰واحد در خورو بيابانك داراي پروانه بهره برداري است. غلامرضا حميدي افزود: اميدواريم با همكاري مسئولان استاني و شهرستاني و پيگيري هاي اين انجمن زمينه ايجاد اشتغال در شهرستان هاي نايين و خوروبيابانك بيش از پيش فراهم شود.
وي از برگزاري انتخابات اين انجمن خبرداد و گفت: در اين جلسه شاهد حضور بيش از ۵۰نفر از مديران و صاحبان واحدهاي صنعتي و معدني شهرستان هاي نايين و خوروبيابانك بوديم كه با حضور دبير انجمن كارآفرينان كشور، معاون فرماندار نايين، بخشدار انارك، مسئولان ادارات صنايع استان و شهرستان و هيات مديره قبلي، انتخابات اعضاي هيات مديره جديد برگزار شد. وي اضافه كرد: انجمن كارآفرينان شهرستان هاي نايين و خوروبيابانك، در راستاي كمك به سرمايه گذاران، ايجاد ارتباط بين نماينده، فرماندار و ادارات صنايع و معادن و واحدهاي صنعتي و معدني و همچنين در راستاي افزايش اشتغال و حفظ اشتغال موجود، در سال ۸۷ شروع بكار كرده است.
حميدي افزود: اين انجمن شامل پنج عضو اصلي، دوعضو علي البدل و يك بازرس است كه در انتخابات آن، فعالان عرصه صنعت و معدن و مراكزي كه داراي اشتغال بالاتري هستند و داراي پروانه بهره برداري نيز هستند شركت كرده و اعضا براي يك دوره سه ساله انتخاب شدند. بر اساس اين گزارش غلامرضا حميدي به عنوان رييس هيات مديره، عليرضا اقبال به عنوان دبير انجمن و مفيدي، شفيعي و حاجيان به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره انجمن و شيخي و فيض به عنوان اعضاي علل البدل انتخاب شدند و محمدي نيز به عنوان بازرس انجمن معرفي شد.
(۸:۴۱ - ۰۵/۰۵/۱۳۹۴ :خبر تاريخ | ۸۱۶۹۶۳۸۵ :خبر كد)