چند خبر از انارک

در مورخ 93/6/9 ازواحد صنفی آپاراتی و تعویض روغنی آقای حمید خدایی واقع در مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرداری انارک مورد بازدید بخشدار ,شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک قرار گرفت که در این رابطه جناب آقای خدایی اظهار نمودند با توجه به اینکه کارگاه خدمات دهی خود را به اهالی انارک و زائرین امام رضا (ع) ارائه می نماید مسائل و مشکلات خود را از جمله آسفالت ,مخابرات و انشعاب آب دارد که مسئولین محترم قول پیگیری را دادند. (10 شهریور 1393)

  • در مورخ 93/6/9 مراحل مختلف پروژه آبرسانی به شهر انارک شامل کانال کشی ,جوشکاری , رادیولوژی و لوله گذاری در طول مسیر نایین به انارک مورد بازدید بخشدار محترم,شهردار محترم , ریاست و اعضا ی محترم شورای اسلامی شهر انارک قرار گرفت که در این رایطه مسئول پروژه توضیحات لازم را ارائه نموده و اظهار امیدواری کردند در آینده نزدیک با همت مسئولین با وصل نمون خط لوله به شبکه داخلی انارک این پروژه مهم به اتمام برسد. (10 شهریور 1393)

آقای احمد جعفری با پیشنهاد فرماندار محترم نایین و حکم استاندار محترم اصفهان به عنوان بخشدار جدید انارک معرفی و از خدمات آقای محسن ریاحی بخشدار سابق تقدیر شد. (6 شهریور 1393)
(از: سایت شهرداری انارک)