چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش" از شنبه بیست و سوم تا آدینه بیست و نهم آذر ماه 98 به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
- خسته شدن اهالی از بیان مشکلات تکراری، رفع سوء تفاهم تفاوت کانال خبری انارک نیوز و گروه نارسینه راهکار و اینکه این گروه پیامرسانی دیدگاه ها را بر عهده گرفته و مسئولیت مدیران را سنگین تر می کند نه اینکه بجای آنان برنامه ریزی نماید.

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
- آزمون کلاس آموزشی چرتکه در محل کتابخانه عمومی انارک برگزارشد. آقای جعفری مربی دوره آموزشی بیان نمود این کلاس آموزش ترم دوم خود را با ۱۵ کارآموز از سنین ۶ تا ۱۳ سال در محل کتابخانه عمومی انارک با همکاری خانم رفیع  مسئول کتابخانه برگزار و کار آموزان پیشرفت خوبی را داشتند.

ج-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- آقای رشیدی: خدارا شکر مثل اینکه مشکلات ودرد دلها تموم شده!
2- ناشناس: اگه کسی دوست داشته باشه خبرهای انارک دنبال کنه عضو کاناله انارک نیوز می شه معنی نمیده پیام اونجا تو همه کانالا فروارد بشه.
3- آقای خدایی: کدام گروه و کانال مشکلات انارک را حل کرده که این دومی باشد؟
4- حمید: بهیچوجه این گروه با کانال انارک نیوز یکی نیست. دراینجا فقط اخبار انارک و دیدگاه ها و راهکارها مطرح می شود تا هم فضا شفافتر شود و هم مشکلات به گوش مسئولان برسد در حالی که کانال انارک نیوز شامل اخباری فراتر از بخش انارک هم می شود. 
در اینجا می توان مسائل، دیدگاه ها و راهکارها را برای مسئولان بازگو نمود ولی نمی توان به جای مسئولان نشست و از اختیارات گسترده آنان استفاده نمود.
این گروه نمی تواند مسئولیت حل مشکلات انباشته اهالی را که تکراری و ناشی از بودجه  ناکافی، ناآگاهی یا مدیریت  ضعیف عزیزان می باشد، با مطرح شدن آن بپذیرد.
بایستی اهالی مشکلات را  بگویند تا مسئولان دلسوز، به هیچوجه نتوانند احیاناً ادعا نمایند ما از جای دیگر آمده بودیم و نمی دانستیم و شما هم نگفتید!
لطفاً با همدلی و همبستگی، همچون همیشه انارکی حق جو و حقگو باشیم تا انارکی زیباتر داشته باشیم.
من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه ملال.

د- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
-
ه- کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین پرانتزها در بالا از انارک نیوز می باشد.