اخبار‌ تکمیلی هفته پیش

انارک نیوز - اخبار تکمیلی و گزیده کوتاه نظرات، انتقادات و پیشنهادها درباره انارک در هفته جاری از شنبه دوازدهم مردادماه 98 تا امروز هجدهم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر، نتایج جلسات، تصمیم های گرفته شده و پاسخ مسئولین به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود. 

الف- در آغاز به اخبار می پردازیم:
1- لوله کشی سیستم آبیاری قطره ای درختکاری محوطه بهزیستی انارک توسط شهرداری انارک
2- کتابخانه عمومی انارک برای جمع آوری کتاب های مازاد و اهدایی آمادگی دارد. خانم رفیع عنوان کرد: امسال کلاسهای زبان، رباتیک، چرتکه، نقاشی و قصه گویی،خوش نویسی وحفظ و قرائت قرآن برای جوانان و بزرگسالان در کتابخانه تشکیل شد که استقبال و پیشرفت قابل توجهی داشتند.

ب - اینک بخش تلخ "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" که امیدواریم در آینده نزدیک قبل از "نوشدارو پس از مرگ سهراب" پاسخی به آنها داشته باشیم:
- دیدگاه (آنا): پیشنهاد می شود جهت صرفه جویی آب در منازل هم کلیه وسایل لازم آبیاری قطره ای توسط شهرداری خریداری شده و در اختیار داوطلبین قرار گیرد و مخارج آن دریافت گردد و اشخاصی که توانایی نصب دارند به مردم معرفی گردند یا کسانی که توانایی خرید و فروش و نصب دارند به مردم معرفی گردند چون آبیاری باغچه ها سبب هدر رفت مقداری زیاد آب می شود و اگه هر کسی خودش بخواهد وسایل را تهیه کند هزینه بیشتر و کسی هم زیر بار زحمتش نمی رود.
 
ج- در اینجا با عنوان شیرین"شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم که شوربختانه این هفته پاسخی نداشتیم.

انارک نیوز اعلام می دارد کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود می باشد.