شکوفه های امید

انارک نیوز - در اخبار تکمیلی جمعه هفتم تیرماه 98 در بخش "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" نگرانی هایی از سوی همشهریان گرامی و دلسوز انارک عنوان شد که آقای محمد پاکروان رئیس شورای اسلامی شهرمان انارک و عضو شورای اسلامی استان اصفهان را بر آن داشت تا دوازدهم تیر ماه پاسخ هایی درخور داشته باشند که ادامه آن امروز هفدهم تیرماه در زیر آمده است: 

عرض سلام ادب و احترام خدمت تمامی همشهریان گرامی، 
- در خصوص سوال برادر بزرگوارم جناب آقای رشیدی درخصوص پرداخت عوارض خودرویی باید به استحضار برسانم تمامی امور مربوطه انجام شد و کدهای مربوطه اخذ گردیده و دستگاه مربوطه باید به محض اتصال دستگاه پز مخصوص، عزیزان در هر نقطه می توانند نسبت به پرداخت عوارض اقدام نمایند.
- در خصوص کاشت درخت در قسمت آب انبار، بارها خدمت شهردار متذکر شده ام که تکلیف این قسمت با صدور دستور به دفتر فنی مشخص گردد تا بتوانیم نسبت به درختکاری این قسمت نیز اقدام نماییم. در دستور کار جناب شهردار قرار گرفته و ان شاءا... انجام خواهد شد.
- نیمکتهای قرار گرفته در مسیر آرامستان موقت می باشد. چرا که به استناد مصوبه شورای شهر در آذر یا دی ماه سال قبل شهرداری موظف است نسبت به سنگ فرش نمودن از ابتدای مسیر تا آرامستان به طول حدوداً 600 متر اقدام نموده و چنانچه نیاز به دوبانده شدن جاده باشد اقدام مقتضی صورت پذیرد. همچنین با انجام این کار درختکاری تا آرامستان نیز در دستور کار قرار دارد.
- در حال حاضر شهردار در صدد گسترش محدوده شهری می باشد. بحث آزاد سازی زمینهای بر کمربندی و ایجاد پارکینگ در آن محدوده بسیار مهم و حایز اهمیت است. عزیزان توجه داشته باشید که واقعا با دست خالی داریم کار می کنیم و بیشتر هم و غم ما و شهردار پرداخت حقوقه. با چهل هزارتومان شهردار به اتفاق یکی از پرسنل ماموریت تهران رفتن. آیا باور می فرمایید؟؟؟ چرا؟؟چون شهردارمان شکر خدا واقفه به این امر که بودجه نیست و نهایت صرفه جویی را دارن. اون مبلغم پول بنزین بوده.
- در خصوص هواشناسی انارک باید به عرض برسانم زمین از سوی شهرداری در اختیار قرار گرفته. همین الان با دکتر زارع نژاد ریاست هواشناسی صحبت کردم حدود 80 میلیون تجهیزات مربوطه خریداری شده که به زودی انجام خواهد شد.