سرپرست جدید اداره امور مالیاتی شهرستان نایین معرفی شد

سرپرست جدید اداره امور مالیاتی شهرستان نایین معرفی شدبا حضور جمالی فرماندار شهرستان نایین و مهد لو مدیر کل سازمان امور مالیاتی استان اصفهان سید کاظم فاطمی تکریم و مجتبی اکبری به عنوان سرپرست اراره امور مالیاتی شهرستان نایین منصوب گردید. 
در این مراسم که در فرمانداری شهرستان نایین برگزار گردید جمالی فرماندار شهرستان نایین ضمن تقدیر از زحمات فاطمی رییس سابق اداره امور مالیاتی شهرستان نایین عنوان نمود آقای فاطمی زحمات قابل تقدیری را داشته اند و بنده به عنوان نماینده دولت در شهرستان نایین انصافا از ایشان رضایت داشته ام .فرماندار شهرستان نایین اظهار داشت ما راضی نبودیم این مدیر خدوم و با اخلاق را از دست بدهیم اما با توجه به سیستم خاص سازمان امور مالیاتی و تصمیم مدیر کل محترم مبنی بر سیستم چرخشی مدیریتی شاهد تغییر در اداره امور مالیاتی شهرستان نایین می باشیم. جمالی افزود برای آقای فاطمی که مقرر گردیده از توانمندی ایشان در مرکز استان استفاده شود آرزوی توفیق دارم همچنین به آقای اکبری که از نیروهای جوان در سازمان امور مالیاتی هستند تبریک می گوییم و امید واریم تمام تلاش خود را در راستای رضایتمندی مردم شریف شهرستان نایین به کار گیرند.
مهد لو مدیر کل سازمان امور مالیاتی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تشکر از خدمات فاطمی عنوان نمود آقای فاطمی یکی از نیروهای مجرب و متعهد سازمان امور مالیاتی استان اصفهان می باشد که در ادامه از تجارب ارزنده وی در مرکز استان استفاده خواهیم کرد و همچنین با عنایت به تصمیم اتخاذ شده از این پس در شهرستان نایین از خدمات آقای مجتبی اکبری که ایشان نیز از نیروهای خوشنام می باشند به عنوان مدیر مجموعه مالیاتی این شهرستان استفاده خواهیم کرد. مهدلو در ادامه افزود امید واریم همانند کشور های پیشرفته فعالین اقتصادی با استفاده از مشاورین مالیاتی و وکلا در ساماندهی امور مالیاتی خود اقدام نمایند. وی خاطر نشان کرد برنامه ریزی کرده ایم تا پایان سال جاری بیش از ۱۰۰ همایش در خصوص آموزش مردم و فعالان اقتصادی برگزار کنیم تا بتوانیم در آگاه سازی بیشتر مودیان مالیاتی و اخذ مالیات در جهت تامین آن بخش از بودجه که بر عهده سازمان ما می باشد به نحو احسن اقدام نماییم.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۹۸/۰۴/۱۶)