هردم از این باغ بری میرسد (14)

انارک نیوز - برای جلوگیری از خسارت بیشتر، میانه آبان ماه 97، با اصرار اهالی سرمایه گذار ، امیدوار و آرزومند، وقت نماینده محترم مردم حاج آقا عباسعلی پوربافرانی را در انارک گرفته و رخداد ظلم فسخ قرارداد و خلع ید از پنج هکتار زمین (که مالکیتی می شد) و مستحدثات کارخانه آجر آژند انارک را شرح دادم و پس از بازدید کارخانه (و در واقع محل آتی شترپروری) درخواست دیوارکشی برای خمس زمین (که انشاء ا... در آتی به صورت اجاره ای خواهند داد) کردم.  
الحمد... با دستور  صریح و مستقیم ایشان، در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی عملیات پی کنی، آوردن دهها کامیون شن و سفارش سیمان و بلوک سیمانی انجام شد اما با تذکر آقای تاجمیری بخشدار عزیز که پروانه ساختمانی دیوارکشی پروژه پرورش شتر را دریافت نکرده ام تا ملاقات با فرماندار گرامی آقای محمود جمالی هم پیش رفتم!
خوشبختانه قبل از نوروز 98 با پرداخت ده میلیون ریال عوارض حصارکشی، تجهیز کارگاه، آوردن کامیونهای سیمان، بلوکهای سیمانی، شن، پایه های روی دیوار، بستن قرارداد با پیمانکار برای دیوارکشی با بلوک سیمانی و ملات شن و سیمان و کارگر ایرانی و نصب درب ورودی انجام شد که با هزینه حدود یک میلیارد ریال پیشرفت قابل توجهی داشت و همگی کارکنان، عوامل خدماتی، اهالی و کارآفرین مشتاق خوشحال بودند.

در قسمت بعد، ماجرای سال نو 98 با پخش استعلامهای مربوطه، اولین ملاقات با بخشدار گرامی برای تبریک شادباش نوروزی و دستور تکلیفی شفاهی ایشان برای پرداخت پانزده میلیون ریال عوارض سطح سالهای گذشته را خواهم آورد!