تجهیز کلاس های انارک به بخاری‌های برقی تشعشعی؟

انارک نیوز: بخاری‌های نفتی مدارس اصفهان با اجرای طرح استانداردسازی کاهش یافت 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: با شروع طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی در استان از سال ۹۲ تا کنون فقط ۲۷۶ کلاس دیگر نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارد و ۹۲۴ کلاس درس در استان استانداردسازی شده است. 
سید مهدی میربد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه گرمایش ۲۷۶ کلاس درس استان اصفهان با بخاری نفتی استاندارد انجام می‌شود، اظهار کرد: تا قبل از طرح استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، در استان حدود یک هزار و ۲۰۰ کلاس با بخاری نفتی زمستان خود را سپری می‌کردند.
وی افزود: با شروع طرح استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی در استان از سال ۹۲ تا کنون فقط ۲۷۶ کلاس دیگر نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی دارد و ۹۲۴ کلاس درس در استان استانداردسازی شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان با تاکید اینکه برخی از مناطق استان هنوز گازکشی نشده است، ادامه داد: بسیاری از ۲۷۶ کلاس مناطق محروم از گاز مانند خوروبیابانک، سمیرم، فریدونشهر، انارک نائین، چادگان و بوئین میاندشت را به بخاری‌های برقی تشعشعی مجهز کردیم.
وی تصریح کرد: مدیران مدارس در برخی از مناطقی که گازکشی نشده، به دلیل تأمین نشدن هزینه‌های برق در مدارس بخاری‌های برقی تشعشعی را کنار گذاشته و دوباره از بخاری‌های نفتی استفاده می‌کنند.
میربد گفت: کمپینی به اسم "همه برپا" با شعار کلاس گرم، مدرسه امن با هدف جذب مشارکت بیشتر خیرین در تأمین سیستم‌های گرمایشی استاندارد برای مدارس سراسر کشور توسط جامعه خیرین مدرسه ساز کشور راه اندازی شده است.
(۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ - کد خبر: 363349)