درد انارک، کمبود دانش آموزان مدارس

انارک نیوز: در زیر از یکی از مدارس انارک پیامی را منتشر می کنیم که امید است مورد توجه قرار گیرد.
باسلام خدمت تمام عزیزانی که به پیشرفت و تعالی شهر انارک توجه دارند، 
اینجانب سید کمال فاطمی محمدی با ۲۸ سال سابقه تدریس، امسال، سال تحصیل ۹۸-۹۷ مدیر دبیرستان شهید مطهری انارک شدم، متاسفانه وقتی آمدم شوکه شدم. انارک که قبل از انقلاب و اوایل انقلاب مدارسش از نایین پیشی می گرفت الان به چه روزی افتاده است!
از ابتدای ورود تلاش نمودم در پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی دانش آموزان انارک که قلباً دوستشان دارم، کوشا باشم. انشالله اگر خدا یاری کند آستین بالا زده ام تا جایی که در توان دارم در اعتلای دانش آموزان این شهر بکوشم. به امید این که کوشش ها نتیجه دهد و شهد شیرین پیشرفت تحصیلی این دانش آموزان شیفته علم را با تمام کاستی ها شاهد باشیم. 
ساختمان مدرسه قدیمی بوده و دارای حیاط خاکی است و چندان مناسب جهت فضای آموزشی نیست. طی یکماه گذشته مسئولین محترم شهرستان از جمله مقام محترم فرماندار شهر نایین و شهردار انارک همچنین ریاست محترم آموزش و پرورش و برخی اعضای شورای شهر بالاخص آقای شفیعی، آقای بقایی نیا و ریاست منابع طبیعی وریاست محترم بیمه تامین اجتماعی و برادر عزیز ورزشکار و مردمی جناب مهران مطلبی و .... از مدرسه بازدید کرده اند ولی کمبود بودجه دست مسئولین را هم بسته است. البته در یک ماه گذشته تعییراتی ایجاد شده است ولی کافی نیست.
به همین دلیل عرض می کنم این مدزسه نیاز به کمک های فکری و مادی شما دوستداران فرهنگ و این آب و خاک و زادگاه را دارد.
لطفاً اگر در بین انارکی های مقیم شهرهای کوچک و بزرگ خیِّرینی هستند که می خواهند به این مدرسه جهت فعالیتهای عمرانی و یا خرید وسایل آموزشی و کمک آموزشی و همچنین کمک به دانش آموزانی که نیاز به پشتوانه های شما عزیزان دارند و مخصوصاً اهدای جوایز به دانش آموزانی که پیشرفت تحصیلی و پرورشی دارند کمک نمایند کمک های خود را به شماره حساب سیبا (بانک ملی انارک) 4150067347003 که حساب مشترک مدرسه ابتدایی فرخی و دبیرستان شهید مطهری انارک می باشد واریز نمایند.
بی شک کمک های خداپسندانه شما در جهت پیشرفت تحصیلی و تشویق دانش آموزان موثر بوده و اندوخته ای ماند گار برای آینده شما خواهد بود.
قبلا از همکاری و محبت شما صمیمانه تشکر می نمایم.
ومن الله توفیق - مدیر دبیرستان شهید مطهری انارک : سید کمال فاطمی محمدی


 انارک نیوز با بررسی مدارس موجود، مقاطع تحصیلی و تعداد دانش آموزان شهر انارک، اطلاعات تکمیلی زیر را به آگاهی انارک دوستان می رساند:
پسرانه ابتدایی فرخی و دبیرستان شهید مطهری، کلاس های چهارم ۶ نفر، پنجم ۸ نفر، ششم ۵ نفر، هفتم ۵ نفر، هشتم ۴ نفر و نهم ۶ نفر، جمعاً ۳۴ نفر.
دخترانه شهید صمدی و هجرت، کلاس های چهارم و پنجم و ششم ۷ نفر، هفتم و هشتم و نهم ده نفر، جمعاً 17 دانش آموز.
مدرسه ابتدایی ایران با کلاس های مختلط اول و دوم و سوم چهل دانش آموز دارد.