نماینده نائین: من هم به ‌CFT رای منفی دادم

پوربافرانی می‌گوید که در روز بررسی CFT در مجلس هم خواستار رای شفاف بوده و هم به این لایحه استعماری رای منفی داده ‌اما نامش در لیستی که رسانه‌ها منتشر کردند نیامده بود. 
«عباسعلی پوربافرانی» نماینده شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان گفته است: «لیستی از کسانی که به لایحه الحاق ایران به CFT در رسانه‌ها منتشر شد که تنها نام 96 نماینده در آن ذکر شده بود.» 
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان در ادامه افزود: «آن روز 120نفر به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون CFT رای منفی دادند و بنده نیز مخالف این طرح بوده و هم خواستار شفافیت رای خود بودم.» لازم به یادآوری است که روز شنبه لیستی از افرادی که به لایحه CFT رای منفی دادند در روزنامه‌های کیهان و فرهیختگان منتشر شد. این لیست دربرگیرنده نام 96 نماینده بود، حال آنکه 120 نفر از نمایندگان آگاه و بصیر ملت به این لایحه استعماری رای منفی داده بودند. دلیل انتشار نام 96 نماینده اعلام موافقت این نمایندگان با انتشار اسامی بوده است. به هر طریق کیهان ضمن انتشار این خبر نام این نماینده مجلس را نیز در شمار مخالفان لایحه استعماری و در ادامه لیست منتشر شده در روز شنبه می‌آورد. 
(کد خبر: ۱۴۴۷۱۴ - ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۲)