دولتمردان باید در خدمت رسانی به مردم بهتر عمل کنند

عباسعلی پوربافرانیمسئولانی که توان حل مسائل اقتصادی را ندارند، عرصه را خالی کنند 
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت یادداشتی را ارائه کرد که متن آن به شرح ذیل است: 
بنام خدا، هفته دولت، هفته سپاس و قدردانى از دولتى است که هدفش اجراى حدود الهى و احکام آسمانى اسلام و ایجاد جامعه اى سرشار از عدالت، نظم و امنیت است. این هفته مبارک بر همه دولت مردانى که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند.
در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران در سه قوه، به ویژه در دولت و مجلس با تعامل، همدلی و همگامی، نقشی موثر در تحقق اهداف این سال و نیل به آرمان‌های متعالی این مرز و بوم برعهده خواهند داشت. 
هفته دولت فرصتی مغتنم پدید آورده است تا در کنار تقدیر و تشکر از زحمات شبانه‌روزی و بی‌دریغ دولت به ویژه کارمندان بزرگوار، یاد و خاطره شهدای عزیز کارمند روزهای پرافتخار و حماسه‌ساز انقلاب اسلامی و دوران درخشان دفاع مقدس را گرامی و یادشان را زنده نگه داریم.
از طرفی دولتمردان بدانند مردمی که در همه عرصه ها پای ارزشهای نظام ایستاده اند باید در خدمت رسانی به انان بهتر عمل کرد و مسئولینی که توان حل مسایل اقتصادی را ندارند عرصه را برای دیگران خالی کنند تا جوانان که انقلاب را با ایثار خود همراهی کردند با افکارشان ، خلاقیت و ابتکارشان در کنار تعهدشان انقلاب پر شکوه اسلامی ایران را در جهت رضایت مردم که غایتش رضایت الهی است با هدایت های مقام معظم رهبری به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل نمایند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای معظم دولت و کارمند به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به ریاست محترم جمهور، هیات دولت و تمامی مدیران و مسئولان و کارمندان پرتلاش و فعال که دل در گرو خدمت به مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرارداده‌اند، تبریک عرض می‌نمایم و توفیق  روزافزون این بزرگواران را در سایه توجهات  حضرت‌ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
(چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۴)