استقبال خوب انارکی ها از طرح «باهم بخوانیم»

سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به طرح «باهم بخوانیم» گفت: «با هم بخوانیم» عنوان طرحی‌است که در ۲ کتابخانه از کتابخانه‌های استان اجرا شده و با استقبال خوب مخاطبان قرار گرفته است. 
امیر هلاکویی، سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح «باهم بخوانیم» در استاان اصفهان به خبرنگار شبستان اصفهان اظهار داشت: این طرح، طرحی است که در سراسر کشور و در پی آن در بعضی از کتابخانه‌های استان اصفهان نیز اجرا می‌شود. وی درباره جزئیات آین طرح ادامه داد: کتابداران کتابخانه‌های عضو این طرح، آموزش‌های لازم را طی دوره‌ای در استان تهران فرا می‌گیرند و پس از اتمام دوره طرح باهم بخوانیم را در کتابخانه خود اجرا می‌کنند.
سرپرست نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در توضیح این طرح ادامه داد: در حال حاضر در استان اصفهان ۲ کتابخانه انارک نایین و ده‌آباد نطنز در این طرح عضو هستند و برنامه‌های متنوعی مثل آواخوانی، بلند‌خوانی، قصه‌گویی و غیره ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌کنند.
وی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوب و مناسبی از این طرح به عمل آمد و یک گروه مستند‌ساز نیز از تهران به اصفهان سفر کرده و از برنامه‌های این ۲ کتابخانه گزارشاتی گرفتند تا مستندی دراین باره تهیه کنند.
هلاکویی پیرامون برنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برای افزایش کتابخانه‌های عضو این طرح افزود: در حال حاضر این ۲ کتابخانه به عنوان کتابخانه‌های پایلوت برای استان در نظر گرفته شده‌اند و بنا داریم بازخورد‌ این طرح را در این ۲ کتابخانه مشاهده کنیم و پس از آن درباره افزایش کتابخانه‌های پایلوت در سطح استان تصمیم گیری کنیم.
(۱۳۹۷/۲/۲ - ۱۳:۲۲شناسه خبر :۷۰۰۵۸۸)