اطلاعیه مهم درباره سرشماری در انارک

از شنبه 17 مهرماه تا جمعه 23 مهرماه سرویس ویژه‌ی ثبت‌نام اینترنتی سرشماری در محل‌های شورای شهر واقع در شهرداری انارک و کتابخانه عمومی انارک انجام می‌شود. 
سرویس فوق رایگان و بدون دریافت هرگونه وجه می‌باشد و در کلیه‌ی روزها حتی تاسوعا و عاشورای حسینی نیز پذیرای همشهریان عزیز جهت ثبت‌نام اینترنتی سرشماری می‌باشد. ساعات مراجعه از 7 صبح تا 18 به صورت یکسره است.
مدارک لازم جهت ثبت‌نام دانستن شماره شناسنامه، کد ملی، آدرس و کد پستی در انارک می‌باشد.
برای همشهریانی که قادر به حضور در انارک نمی‌باشند و مایلند خود مستقیما از طریق سایت سرشماری برای ثبت‌نام اقدام نمایند، می‌توانند از طریق تماس یا ارسال پیامک به آقایان مهران مطلبی به شماره 09133232041 و حسین شفیعی به شماره 09133231019 آدرس و شماره کد پستی خود را در انارک دریافت نمایند.
برای همشهریانی که قادر به حضور در انارک نمی‌باشند و خود نیز به اینترنت برای ثبت‌نام سرشماری دسترسی ندارند، می‌توانند از طریق تماس با آقایان فوق و انتقال مشخصات فردی اعضای خانواده و کد ملی جهت ثبت‌نام اقدام نمایند که به محض انجام آن، کد رهگیری برایشان ارسال می‌گردد.
هنگام مراجعه‌ی حضوری مامور سرشماری با بیان کد رهگیری و یادداشت آن توسط مامور مربوطه، نیازی به ارائه مدارک نیست چون قبلا ثبت‌نام صورت پذیرفته است.
از کلیه‌ی همشهریانی که در انارک منزل دارند یا می‌توانند آدرسی را در انارک ارائه نمایند، استدعا می‌شود حتما ثبت‌نام خود را به آدرس و کد پستی انارک ثبت نمایند تا انارک بیش از این از امکاناتی که دارد محروم نگردد.