ساماندهی شهرك صنعتي انارك

با حضور مسئولان شھرستان نايین و مدير عامل شھرك ھاي صنعتي استان اصفھان مشكلات و ساماندھي شھرك صنعتي نايین و نواحي صنعتي انارك و نیستانك بررسي شد.
به گزارش اینا به نقل از دفتر نماینده، در راستاي سوال طباطبايي نايیني از وزير صنايع و معادن در خصوص ساماندھي وضعیت شھرك صنعتي و نواحي صنعتي شھرستان نايین جلسه اي با حضور سیدحمیدرضا طباطبايي نايیني، نماينده مردم شھرستان ھاي نايین و خوروبیابنك در مجلس شوراي اسلامي، مھندس جعفري مدير عامل شھرك ھاي صنعتي استان اصفھان، نجفي فرماندار نايین، عسكري شھردار نايین، مطلبي ريیس اداره صنايع معدني اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان و خواجه نصیري مدير شھرك صنعتي نايین در فرمانداري نايین برگزار شد.
در اين جلسه طباطبايي نايین با اشاره به مشكلات شھرك صنعتي نايین و نواحي نیستانك و انارك با انتقاد از خدمات دھي اين شھرك ھا در استان اصفھان به خدمات مناسبي كه در استان يزد داده مي شود اشاره نمود و خواستار ارايه خدمات مناسب و ايجاد زمینه ھاي مناسب براي جذب سرمايه گذاران شد.
نجفي فرماندار نايین نیز در اين جلسه با اشاره به شھرھاي ھمجوار نايین و شھرك ھاي صنعتي آنھا عنوان نمود چه تفاوتي میان استان يزد و اصفھان وجود دارد كه در استان يزد سرمايه گذار را به راحتي جذب و امكانات در اختیار او قرار مي دھند ولي در استان اصفھان به گونه اي ديگر عمل مي شود.
جعفري، مدير عامل شركت شھرك ھاي صنعتي استان اصفھان نیز در اين جلسه با اشاره به پیگیري ھاي نماينده مردم نايین و فرماندار اين شھرستان گفت: مبلغي در حدود 13میلیارد ریال براي آسفالت شھرك صنعتي نايین اختصاص يافته و در خصوص كمبود آب و افزايش 5 لیتري آب شھرك صنعتي در حال پیگیري ھستیم. وي افزود: متاسفانه در گذشته مديريت ھاي قبلي چاره انديشي مناسبي در اين زمینه ھا انجام نداده اند تا با مشكلات فعلي مواجه نباشیم.
ھمچنین مھندس مطلبي نیز با اشاره به عدم واگذاري زمین ھاي كمتر از 2000 متر در شھرك، خواستار واگذاري زمین ھاي كوچكتر براي كارگاه ھا و تعاوني ھاي كوچك شد. ھمچنین مشكل نواحي صنعتي انارك و نیستانك نیز در اين جلسه مورد بررسي قرار گرفت.
(11:15:15 - 1393 مھر 26)