بهره برداری از گاز شهر انارک در امسال

گازرسانی به 350 واحد تولیدی  صنعتی از اهم برنامه‌های سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص برنامه‌های گازرسانی سال ۹۹ در سطح استان، گفت: در سال جهش تولید، تلاش داریم تا نهضت گازرسانی در صنعت با شتاب بیشتری ادامه یابد؛ بطوری که با همت کارکنان این شرکت و در صورت تخصیص به موقع نقدینگی، 350 واحد صنعتی مصوبه شورای اقتصاد از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان ، سید مصطفی علوی، با تاکید بر اینکه دستیابی به این هدف بزرگ، منوط به تخصیص اعتبارات به مقدار مناسب و در زمان مناسب بوده، افزود: اصلاح و تقويت شبكه‌هاي موجود گازدار به منظور پايداري و استمرار جریان گازرساني از دیگر برنامه‌های سال جاری شرکت می باشد .

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، از گازرساني به تعدادی روستا خبر داد و گفت: به یاری خدا روستاهای چوپانان و چاه ملک، سهیل و سپرو، فرح آباد از توابع نایین و مرغ گلپایگان امسال گاز دار خواهند شد.

مهندس علوی، همچنین  تصریح کرد: بهره برداری از گاز شهر انارک نیز امسال انجام می شود که در این پروژه نیز بیش از 690 خانوار  از گاز طبیعی به صورت فشرده(CNG) برخوردار خواهند شد و به این ترتیب تمامی شهرهای استان گاز دار و شیرینی خاتمه گازرسانی به شهرهای استان، به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید.

گفتنی است، در حال حاضر، ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان شامل؛ ۹۹٫۰۸ درصد جمعیت روستایی معادل 1060 روستا  و ۹۹٫۷۸ درصد جمعیت شهری استان معادل 109 شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند .

 

 

  • تاریخ درج خبر :
  • سه شنبه ٣ تير ١٣٩٩ - ١٢:٤٧