سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین معرفی شد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین معرفی شد با حضور مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، مهندس دادخواه معاون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، میرزابیگی معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نایین مهندس قادری به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین معرفی و از خدمات مهندس علی اصغر رئیسی سرپرست قبلی این اداره تقدیر به عمل آمد.فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود: وضعیت راه‌های اصلی و روستایی ما با نام و آوازه این شهرستان قرابت ندارد و برای ما نگران کننده است و انتظار داریم که نگاه استان به شهرستان نایین خاص و ویژه باشد چرا که این شهرستان به عنوان وسیع ترین شهرستان استان اصفهان و دارا بودن بیش از ۱۳۰۰کیلومتر راه های اصلی بین شهری و روستایی نیازمند توجه ویژه ای می باشد.

مهندس نصرتی در ادامه افزود: در کمیته برنامه ریزی در قالب هم افزایی و توسعه و بهسازی راه ها سعی خواهیم کرد بودجه خوبی را در نظر بگیریم چرا که از نظر ما ایجاد راه به صورت مستقیم با توسعه و ایجاد اشتغال در ارتباط می باشد.

فرماندار شهرستان نایین در ادامه با اشاره به نیاز راه‌های اصلی شهرستان به بهسازی و روکش آسفالت از جمله مسیر گردنه ملا احمد به نایین، مسیراردستان به نایین و مسیر اردکان به نایین عنوان نمود امیدواریم هرچه سریعتر روکش آسفالت این مسیرها به اتمام برسد.

وی افزود همچنین راه‌های روستایی شهرستان نایین که چندین سال است بهسازی و روکش نشده است نیازمند اقدام عاجل در بهسازی و روکش آسفالت می باشد.

نصرتی خاطر نشان کرد: اصلاح، کانالیزه کردن و آرام سازی مسیر مقابل پلیس راه نایین – یزد، بهسازی مسیر گردنه زنجیرگاه و احداث ابنیه فنی مورد نیاز دوربرگردان مجتمع معدنی سرب نخلک نیز باید هر چه سریعتر وارد فاز اجرایی شود.

وی در پایان با اشاره به زحمات و خدمات آقای مهندس رئیسی سرپرست سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین عنوان نمود مهندس رییسی در طول سالیان گذشته با انگیزه فعالیت نمودند و قدردان زحمات و تلاش‌های ایشان میباشیم همچنین امیدواریم آقای مهندس قادری در شهرستان نایین با تلاش و سخت‌کوشی در انجام وظایف محوله موفق باشند.

مهندس دادخواه معاون مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نیز در ادامه این جلسه عنوان نمود از زمان حضور آقای نصرتی فرماندار محترم شهرستان نایین توجه ویژه‌ای به حوزه راه ها در شهرستان نایین گردیده است همچنین از زحمات آقای مهندس رئیسی در طول ایام سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین تقدیر می‌کنیم.

مهندس دادخواه افزود آقای مهندس قادری که امروز به عنوان سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین معرفی گردیده از نیروهای با تجربه و پرتلاش این اداره کل می باشد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در ادامه افزود شهرستان نایین با توجه به وسعت زیاد و حجم بالای راه ها نیازمند اعتبارات ویژه ملی می باشد چراکه اعتبارات استانی و شهرستانی برای بهسازی و نگهداری راه ها در این شهرستان کافی نمی باشد.

وی خاطرنشان کرد در آینده نزدیک روکش آسفالت محور اصفهان به نایین حد فاصل گردنه ملا احمد تا شهر نایین، همچنین حدود ۴ کیلومتر از محور اردکان به نایین و محور اردستان به نایین نیز در طول سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد تجهیز راهدارخانه انارک در دستور کار می باشد و همچنین ساخت راهدارخانه جدید‌در چوپانان نیز در برنامه‌های سال جاری این اداره کل قرار گرفته است.

دادخواه گفت: ایجاد سایت امداد جاده ای در استان مصوب شده به گونه‌ای که از این پس در کنار اورژانس جای جاده‌ای و پایگاه های هلال احمر راهدارخانه ها نیز ساخته خواهد شد تا مجموعه از امداد جاده ای در کنار هم به مردم خدمت رسانی نمایند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مهندس رئیسی برای مهندس قادری سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نایین آرزوی موفقیت نمود.

 

شایان ذکر است مهندس احسان قادری پیش از این به عنوان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای جرقویه خدمت نموده است.
(۹۹/۰۳/۱۳)