مسدود شدن مسیر راه انارک، چوپانان و نایین

خسارت وزش باد شدید به ۵ تیر چراغ برق و درختان 

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اثر وزش باید شدید در برخی مناطق استان اصفهان ۵ تیر چراغ برق و تعدادی از درختان فضای سبز در مناطقی مانند نایین و نطنز دچار آسیب شدند. 
منصور شیشه فروش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد شدید در مناطق شرق، شمال و جنوب  استان، اظهار کرد: اداره کل هواشناسی استان وزش باد شدید را پیش بینی کرده بود و بلافاصله از طریق رادیو  اطلاع رسانی کردیم، براین اساس در ساعات اولیه وزش باد شدید در نایین و مناطقی که برای ساعاتی مسدود شده بودند، اقدامات پیشگیرانه ای انجام شد.

وی تصریح کرد: برای ساعاتی که مسیر راه انارک، چوپانان و نایین به علت شدت وزش باد، گرد و غبار و کاهش میدان دید مسدود شده بود، با تدبیر پلیس راه و اقدامات پیشگیرانه توانستیم از وقوع حوادث غیر مترقبه جلوگیری کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در  استان ۵ تیر برق و تعدادی از درختان فضای سبز در مناطقی مانند نایین و نطنز دچار آسیب شدند، خاطرنشان کرد: همچنین خسارتی به برخی از دیواره های محل نگهداری دام ها به علت سقف های کاذبی که در برخی مناطق وجود داشت وارد شد که در این خصوص تیم هایی جهت بررسی و جمع بندی خسارت به مناطق فرستاده شد.
(۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۵۰ - کد خبر: 98111409488)