۴۵ پروژه راه‌سازی در اصفهان در دست اجراست

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان گفت:  ۴۵ پروژه در حوزه ساخت بزرگراههای استان به طول ۳۲۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در دست اجراست.
بهزاد شاهسوندی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که وظایف عمده این معاونت در حوزه  ساخت بزرگراهها، راههای روستایی و ساختمان‌های دولتی است، افزود: این پروژه‌ها در مراحل مختلف عملیات راه‌سازی از جمله خاکبرداری، خاکریزی و روکش آسفالت قرار دارد.
...وی احداث باند دوم محور نایین، انارک، خور و طبس(طریق الرضا(ع)) به طول ۲۵۳ کیلومتر را یکی از پروژه‌های شاخص در حوزه ساخت راههای اصلی و بزرگراه های برشمرد و گفت: از مجموع این مسیر ۸۰ کیلومتر با هزینه‌ ۸۹۰ میلیارد ریال در ۲ بخش ۳۸ و ۴۲ کیلومتری به بهره‌برداری رسیده است.
معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۰ کیلومتر دیگر از این مسیر با ۴۲۰ میلیارد ریال تا شهر انارک در دست احداث است که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی اضافه کرد: طراحی اولیه ۳۰ کیلومتر دیگر از این مسیر از سه راهی شجره تا سه راهی چوپانان انجام شد که مراحل احداث آن پس از طی مراحل مناقصه توسط پیمانکار آغاز خواهد شد.
(۴ آذر ۱۳۹۸،‏ ۱۵:۴۴ - کد خبر: 83568572)