تحریم‌های آمریکا قطعا ما را بیدارتر و هوشیارتر می‌کند

نماینده مردم نائین در مجلس با بیان اینکه انتخاب ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌ها علیه ایران عصبانیت آمریکا از روحیه استکبارستیزی ملت ایران را نشان می‌دهد، گفت: با مقاومت ملت ایران، این تحریم‌ها نیز نخواهد توانست تأثیری در امور اجرایی کشور داشته باشد. 
به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین  با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان گفت: آنچه که آمریکا و همدستانش به دنبال آن هستند این است که با اعمال تحریم‌ها به اهدافشان که مخالفت با اسلام و تشیع است برسند. 
وی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته آمریکا و متحدانش هر تحریمی را که علیه ما اعمال کرده‌اند باعث شده تا ملت ما مقاوم‌تر شود و همچنین ملت ما در برابر این تحریم‌ها با عزم راسخ‌تری در میدان و در مقابل آمریکا و اهداف شومش ایستاده است. 
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در طول این ۴۰ سال با وجود تحریم‌ها، شاهد رشد و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف بوده‌ایم و اگرچه در بسیاری از عرصه‌ها در مقابل آمریکا تنها بوده‌ایم، آمریکا و بسیاری از ابرقدرت‌ها تنها بوده‌ایم،‌ اما به تعبیر امام راحل، آمریکا تاکنون هیچ غلطی نتوانسته بکند و نخواهد کرد. 
پوربافرانی خاطرنشان کرد: تحریم‌های آمریکا قطعا ما را بیدارتر و هوشیارتر می‌کند چرا که در بسیاری از موارد ما با موانعی روبه‌رو می‌شویم، برای برطرف کردن آن مانع، اقداماتی را صورت می‌دهیم و این باعث خودساختگی و خودکفایی ما می‌شود. 
وی افزود:‌ آمریکا هر چه برای تحریم و تحمیل فشارها علیه ایران دراختیار داشته به کار گرفته و به میدان آورده و انتخاب سیزده آبان نیز برای اعمال تحریم‌های جدید نشان‌دهنده آن است که آمریکا از روحیه استکبارستیزی ملت ما عصبانی است و انتخاب این روز، عصبانیت آنها را از این موضوع نشان می‌دهد. 
نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدا را شکر جوانان ما در ابتدای انقلاب توانستند لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کنند و امروز انتخاب ۱۳ آبان برای آغاز تحریم‌ها نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها از این روحیه استکبارستیزی مردم ایران واقعا عصبانی هستند.
پوروافرانی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با حضور همه‌جانبه مردم در صحنه و با رهبری عالمانه و داهیانه مقام معظم رهبری و مسئولین قطعا تحریم‌های آمریکا در روز ۱۳ آبان هم هیچ تأثیر و تأخیری در مسیر امور اجرایی کشور و مردم ایجاد نخواهد کرد. 
(پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴)