آغاز عملیات روکش آسفالت جاده زواره - شهراب

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده زواره- شهراب به طول 12 کیلومتر خبر داد.
داریوش مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های ثبت شده مردمی مبنی بر نامناسب بودن آسفالت محور زواره – شهراب - انارک که از نظر اقتصادی و ترافیکی نیز حائز اهمیت است موضوع بهسازی و روکش آسفالت جاده در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار گرفت. 
وی افزود: با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس و بازدیدی که رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از محور داشتند وضعیت و خرابی جاده را مشاهده و اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان با اشاره به اینکه اعتبار اولیه این پروژه مبلغ 20 میلیارد ریال است، افزود: عملیات روکش 12 کیلومتر اول این جاده شروع شده است و ظرف چند روز آینده به پایان می‌رسد.
مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به ابلاغی که شده است مابقی طول 49 کیلومتر این محور، بلافاصله بعد از اتمام فاز اول شروع خواهد شد. برآورد می‌شود کل پروژه در نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.
وی در خصوص پروژه‌های آتی در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از شروع عملیات روکش آسفالت محور زواره – اردستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: عملیات روکش آسفالت این مسیر به طول 5 کیلومتر با هزینه بالغ 15میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.
(اصفهان امروز / 18 مهر 1397, 11:12 / کد خبر:58794)