نشست شهرداران و رؤسای شورای های اسلامی شهرستان های نائین وخوروبیابانک

انارک نیوز - مهندس نقوی شهردار انارک خبر از برگزاری نخستین نشست هم اندیشی شهرداران و رؤسای شورای های اسلامی شهرستان های نائین وخوروبیابانک در روز ۵شنبه ۲۱ تیرماه داد. 
شهردار انارک بیان کرد: با هدف هم افزایی و همکاری های بیشتر بین شهرداری های شهرستان های نائین و خور وبیابانک با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای نائین ، خور، بافران ، فرخی و جندق به میزبانی شهرداری انارک با حضور فرمانداران دو شهرستان و نماینده محترم مردم شریف شهرستان های نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی جناب آقای پوربافرانی برگزار خواهد شد.
هدف برگزاری نشست یک‌روره این است که شهرداران با طرح مسائل مشترک بتوانند به راه حل هایی برسند و با تعامل و همراهی و حمایت‌های نماینده محترم و فرمانداران از طریق وزارت کشور و سازمان شهرداری های کشور پیگیری کنند.
شهرستان های نایین و خور وبیابانک تردد زیاد مسافر و هم چنین گردشگران را در خود دارند و باید زیر ساخت های لازم و ویژه ای برای این دو شهرستان تدارک دیده شود که مستلزم استفاده از اعتبارات ملی برای سرمایه گذاری آن ها است چرا که اعتبارات شهرستان و شهری توانایی انجام کامل این پروژه ها را ندارد. باید ظرفیت های لازم بررسی و به اتفاق مدیران شهری جهت استفاه از خرد جمعی و با ارائه راهکارهای مناسب این موانع را از پیش رو برداریم. امیدواریم بتوانیم به صورت دوره ای چنین نشست هایی را در هر فصل در یکی از شهرها برگزار نمائیم و به نتایج مطلوب برسیم.