جابجایی خدمتگزاران!

در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی چادگان مطرح شد؛ مسئولان در هر لباسی تابع محض رهبر انقلاب باشند/ معطل ماندن مدیریت شهری چادگان به ضرر شهرستان است 
سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان در خصوص معطل ماندن مدیریت شهری چادگان گفت: می طلبد برای رفع اختلافات کوشاتر عمل کرده و وحدتی ارزشمند نیز در این امر شکل بگیرد و اتفاقات خوشایندی برای پیشرفت مدیریت و سکان امور شهری را به زودی شاهد باشیم. 
به گزارش صاحب نیوز؛ جلسه شورای اداری چادگان و مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی این شهرستان، بعد از ظهر گذشته با حضور سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تأمین، مسئولان شهرستان، روسای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی، دهیاران بخش مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر انارک و جمعی از معتمدان انارک در سالن همایش شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.
سرپرست فرمانداری شهرستان چادگان اظهار کرد: بر اساس قوانین موجود و استقرار قوا از بدو تاریخ انقلاب اسلامی شاهد همکاری و تعامل ویژه قوا تا به حال بوده ایم که می طلبد این تعامل در سایه اطاعت از مقام معظم رهبری بیش از پیش پر رنگ تر شود.
علی استوار با تشریح شرایط فعلی و داخلی کشور و همچنین معادلات منطقه ای و فرا منطقه ای خاطرنشان کرد: با روی کار آمدن دولت ترامپ در آمریکا و عدم پاببندی به توافقات بین المللی که تمام قد در رفتار و کلام آن ها موج زده می شد مسئولان همه با هم یک صدا علائم درست را دریافت کنند و برای عزت ملت و مردم و حفظ اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، بیشتر تلاش کنند چرا که کشور و مردم ما حوادث سخت تر و گسترده تری را با موفقیت پشت سر گذاشته اند. وی با اشاره به تجمعات چند روز گذشته در بعضی نقاط کشور با بیان اینکه رگ و ریشه این تجمعات در بیرون از مرزها ترسیم شده است، گفت: نباید سیگنال هایی که به جامعه تزریق می شود فقط جنبه منفی داشته باشد و ذکر این نکته ضروری است که با وجود رهبری معظم باید به این وجود افتخار کنیم و با همراهی دولت و ملت از این پیچ مشکلات هم گذر کنیم. 
سرپرست فرمانداری چادگان شرایط نقدینگی و رویدادهای ارزی که در این مدت اخیر اتفاق افتاده است را مهم برشمرد و افزود: باید همه ما در مسیر هشدار باش کامل باشیم تا دشمن ناامید شود و این یک امر مسلم است که اتاق فکرهایی برای تاثیرگذاری منفی توسط دشمنان تشکیل و ساماندهی شده است. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و حمایت ایشان از دولت گفت: آنچه که توسط مقام معظم رهبری برای قوا ترسیم شد، همدلی و همزبانی بین ملت و دولت است.
وی ضمن انتقاد از وجود بعضی اختلافات در جامعه گفت: در سایه وحدت و یکدلی با درک درست از شرایط کشور باید اختلافات کنار گذاشته شود و هیچ دلیلی وجود ندارد که منافع حزبی دنبال شود، باید در جهت هم افزایی گام برداریم تا در برنامه ها و اجرای خط و مشی های کشور و استان کمترین هزینه را برای مردم ایجاد کنیم.
استوار با اشاره به بعضی شعارهایی که در جامعه مبنی بر کنار رفتن دولت مطرح می شود، گفت: اتفاقات و هزینه هایی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی داده ایم گاها فراتر از مشکلات پیش روی کشور بوده و آن چیزی که مهم هست، این است که باید در هر فرم و لباسی که هستیم تابع محض اندیشه های رهبری معظم باشیم. وی ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی، خدمات و فعالیت های ارزشمند امیر جعفری راوندی بخشدار مرکزی چادگان گفت: با توجه به بعضی شرایط می طلبد که تغییرات انجام شود و امیدواریم که بخشدار جدید نیز منشأ خدمات باشد و با همکاری دستگاه ها علی الخصوص آن هایی که در بحث روستاها، بیش تر نقش دارند پیشرفت در حوزه های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و… حاصل شود.
سرپرست فرمانداری چادگان افزود: بخشدار به عنوان مقام سیاسی – امنیتی بخش طبق قانون تعیین می شود و همه مسئولان دستگاه ها موظف به همکاری با او هستند که طی ۱۵ ماه خدمت، بخشدار سابق، کاملا از این مسند دفاع کرده و در بخش مرکزی چادگان خوش درخشید که دهیاران و مسئولان مرتبط به این امر اذعان کامل دارند.
سرپرست فرمانداری چادگان در بخش پایانی سخنان خود گریزی نیز به معطل ماندن مدیریت شهری چادگان زد و گفت: می طلبد برای رفع اختلافات کوشاتر عمل کرده و وحدتی ارزشمند نیز در این امر شکل بگیرد و اتفاقات خوشایندی برای پیشرفت مدیریت و سکان امور شهری را به زودی شاهد باشیم.

سید اسماعیل علوی، بخشدار جدید بخش مرکزی چادگان در پایان این جلسه گفت: انجام خدمت را در شهرستان سرسبز و توریستی چادگان به فال نیک می گیرم و امیدوارم در طول ایامی که در خدمت شما به عنوان خادم مردم نجیب و عزیز روستاهای بخش مرکزی هستم جواب این اعتماد را با خدمت صادقانه باز گردانم.
وی اذعان کرد: این رفت و آمدها نشانه خوب و بد بودن افراد نیست، بلکه فلسفه آن این است که یک خدمتگزار جای خود را به خدمتگزار دیگری می دهد که از زحمات همکار خودم در مدت زمانی که در کسوت بخشدار مرکزی چادگان مشغول خدمت بود، کمال تشکر و قدردانی را دارم.
گفتنی است؛ سید اسماعیل علوی که مسئولیت های کار در فرمانداری نائین و همچنین بیش از دو سال بخشدار انارک را در کارنامه کاری خود دارد با قرائت حکمی، به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی چادگان معرفی شد و از تلاش های امیرجعفری راوندی بخشدار قبلی بخش مرکزی چادگان تقدیر به عمل آمد.
(۱۱:۱۱ - دوشنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۸)