ارتقا ناحیه صنعتی انارک به شهرک

با حضور معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت صورت پذیرفت :مراسم کلنگ زنی احداث ناحیه صنعتی در شهر بافران
به دعوت نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و با حضور دکتر یزدانی معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ،دکتر پوربافرانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان نایین ، مدیر شهرک های صنعتی استان اصفهان و سایر مسئولین شهرستان نایین ناحیه صنعتی بافران کلنگ زنی شد.
... وی برنامه های دولت را در چارچوب اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال در جهت منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : حمایت از بنگاههای کوچک و حمایت از اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته که یکی از اولویت های اصلی دولت در تحقق این شعار است.
...از دیگر برنامه های دکتر یزدانی در شهرستان نایین بازدید از شهرک صنعتی نایین ، و نواحی صنعتی انارک و نیستانک و کارگاه های عبا بافی محمدیه بود. همچنین وی از شرکت کاشی روماک نایین نیز بازدید نمود.
دیدار با صنعتگران انارک ،نایین و نیستانک نیز با حضور دکتر یزدانی ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان ، مدیر شهرک های صنعتی استان اصفهان انجام گرفت.
در این بازدید ها پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی خواستار ارتقا ناحیه صنعتی انارک به شهرک و تکمیل زیر ساخت های شهرک صنعتی نایین و ناحیه نیستانک گردید.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰)