چند طرح عمرانی در انارک به بهره برداری رسيد

اصفهان - ايرنا - چند طرح عمراني روز پنجشنبه با حضور استاندار اصفهان در شهرستان نايين به بهره برداري رسيد و اجراي چند طرح ديگر آغاز شد. 
به گزارش ايرنا، در سفر يك روزه استاندار اصفهان به شهرستان نايين، عمليات طرح احداث ميدان شهرك قائميه بمنظور تامين و دسترسي و تسهيل در بهبود عبور و مرور شهروندان و ساكنان شهرك قائميه اين شهرستان با اعتباري بالغ بر ۶ ميليارد ريال از محل اعتبارات شهرداري و پروژه هاي عمراني آغاز شد. آغاز به كار عمليات اجرايي پروژه احداث پل آسان رو و عابر پياده واقع در بلوار جواد الائمه بمنظور تسهيل در رفت و آمد شهروندان نيز با اعتباري بالغ بر دو ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و شهرداري از ديگر پروژه هايي بود كه در سفر رسول زرگرپور به اين شهرستان انجام شد. پارك بوستان فرهنگ شهرستان نايين نيز افتتاح شد.
استاندار اصفهان در ادامه سفر به شهرستان نايين با حضور در بخش انارك اين شهرستان ، چند طرح عمراني را افتتاح و يك طرح عمراني ديگر را كلنگ زني كرد. افتتاح و بهره برداري ساختمان آتش نشاني انارك، آسفالت معابر و زير سازي معابر و بافت قديم شهرك ناروسينه با اعتباري بالغ بر ۱۳ ميليارد ريال از جمله اين طرح هاست. استاندار اصفهان همچنين از كارخانه توسعه و فرآوري مس مسكني در بخش انارك بازديد كرد.
استاندار اصفهان در بدو ورود به نايين در گلزار شهداي اين شهر حضور يافت و به مقام شامخ شهيدان سرافراز اداي احترام كرد. وي همچنين از مراحل توسعه امام زاده سلطان سيد علي(ع) بازديد كرد.
(۱۷:۴۶ - ۲۶/۰۶/۱۳۹۴ :خبر تاريخ | ۸۱۷۶۳۵۵۷ :خبر كد. )