تکریم و معارفه رؤسای تامین اجتماعی شعب نایین و انارک

مراسم تکریم و معارفه رؤسای تأمین اجتماعی شعب نایین و انارک با حضور مهندس دادخواه مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان، سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین، معاونت فرماندار، بخشدار انارک، شهردارنایین، رییس شورای شهر نایین، رییس شورای شهرستان نایین، رییس شبکه بهداشت ودرمان نایین و رییس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در فرمانداری نایین برگزار گردید.
مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین در این جلسه عنوان نمود تأمین اجتماعی شعبه نایین در خصوص مشکلات بیمه ای واحد های صنعتی و بیمه بیکاری فعالیت های خوبی انجام داده است. نجفی افزود آقای محمدی در زمان تصدی ریاست شعبه نایین و باتوجه به عضویت در شورای شهر نایین با دلسوزی و انگیزه فراوان به ارائه خدمات قابل توجهی پرداخته است. امیدوارم آقای ثابتی نیز که فردی با تجربه و دارای پتانسیل قوی می باشند در سمت جدید ادامه دهنده راه آقای مسعود محمدی باشند. فرماندار شهرستان نایین در ادامه نیز ضمن تشکر از خدمات آقای عبدالرسول سلطانی در زمان تصدی شعبه انارک برای آقای حمید بلانیان ریاست جدید شعبه انارک آرزوی موفقیت نمود.مظفر نجفی در پایان با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری توسط شعبه نایین این موضوع را نشان از لیاقت و مدیریت آقای مسعود محمدی و تلاش های همکاران ایشان دانست.
مهندس دادخواه مدیر کل تأمین اجتماعی استان اصفهان نیز در ادامه جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقایان محمدی و سلطانی در شعب نایین و انارک برای رؤسای جدید این شعب آرزوی موفقیت نمود. دادخواه در ادامه عنوان نمود: در دولت تدبیر و امید حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به موقع پرداخت گردیده است که در این رابطه باید اشاره نمود بیش از ۲۲۶۰۰۰ بازنشسته تأمین اجتماعی در استان اصفهان از خدمات سازمان استفاده می کنند. وی افزود ماهانه ۳۱۰ میلیارد تومان وصولی شعب استان اصفهان می باشد که در سال ۱۳۹۶ این مبلغ باید به ۳۹۰ میلیارد تومان افزایش یابد.
محمدی رییس سابق تأمین اجتماعی شعبه نایین نیز در بخشی از این جلسه عنوان نمود: هرآنچه که در طول دوران مسئولیت خود انجام داده ایم انجام وظیفه بوده است و اگر در این زمینه موفقیتی نائل آمده همراهی مدیریت استان، فرمانداری و همکاران عزیزم در شعبه نایین بوده است.
در ادامه ثابتی رییس جدید شعبه نایین ضمن قدردانی از زحمات آقای محمدی از اعتماد فرماندار شهرستان و مدیر کل تأمین اجتماعی تشکر نمود و عنوان کرد: امیدوارم بتوان ادامه دهنده راه آقای محمدی باشم.
لازم به ذکر است حسنعلی ثابتی به عنوان رییس جدید شعبه نایین و حمید بلانیان نیز به عنوان رییس جدید شعبه انارک معرفی و از زحمات آقایان محمدی و سلطانی تقدیر و تشکر بعمل آمد.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶