برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر در بخش انارک

جلسه ستاد هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر بخش انارک در محل بخشداری برگزار گردید .
در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید ، علوی بخشدار انارک ضمن عرض تسلیت ارتحال یار دیرین امام و رهبری ، حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی (ره) که از استوانه های انقلاب اسلامی ، شاگرد و یار امام خمینی (ره) در مبارزه با رژیم طاغوت و همراه و هم سنگر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در طول جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی بودند ، با اشاره به دستور جلسه و در پیش بودن دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود : روز ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور بود . پس از جنایت رژیم ستمشاهی در ۱۷ شهریور ماه ۵۷ ، مبارزات ضدطاغوتی شکل تازه ای پیدا کرده و مراسم هایی که به مناسبت های مختلف برای درگذشت شهدای این حادثه برگزار گردید ، صحنه جدیدی از مبارزات را رقم زد.
با بوجود آمدن شرایط اینچنینی شاه مخلوع تصمیم گرفت که با انتخاب شاپور بختیار به نخست وزیری و قبول شرط واگذاری تمام و کمال قدرت و اختیار به او و خروج از ایران ، مخالفانش را سرکوب نماید و پس از خروج از شرایط بحران در شرایط مناسب به کشور بازگردد . ایشان در ادامه به تشریح بیاناتی از امام خمینی (ره) پیرامون انقلاب اسلامی و مبارزات ضد رژیم پهلوی پرداخته و عامل فرار شاه از ایران را از نگاه امام راحل وحدت کلمه و دینداری مردم مسلمان ایران بیان داشت . ایشان در پایان افزود که هرساله در این ایام جشن ها و مراسم های مختلفی جهت گرامیداشت این اتفاق عظیم تاریخی برگزار می شود و ابراز امیدواری کردند که امسال همچون سالهای گذشته با همت مسئولین ادارات و شرکت های حوزه بخش این مناسبت ، پرشور و انقلابی برگزار گردد .
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سیدی امام جماعت انارک ضمن عرض سلام به محضر حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خیرمقدم به مدعوین جلسه و تقدیر و تشکر از مسئولین ادارات و شرکت های حوزه بخش بویژه آقای علوی بخشدار انارک که برای برگزاری مراسم های ملی و مذهبی ارزش ویژه ای قائل می باشند افزود : این جشن ها و مراسم های گرامیداشت برای این است که نشان بدهد ما هنوز سر آرمان های انقلاب اسلامی و پشت سر ولی و رهبر عظیم الشانمان هستیم . ایشان در پایان از مسئولین ادارات و کارخانجات حوزه بخش درخواست نمودند که در خصوص هرچه باشکوهتر برگزار شدن این دهه مبارک تلاش نموده و مقدمات لازم را فراهم نمایند.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲)