یادواره 23 شهید انارک برگزار شد

یادواره 23 شهید شهر انارک شهرستان نایین با حضور اقشار مردم این منطقه کویری برگزار شد.
به گزارش ایرنا، استاد حوزه و دانشگاه در این آیین گفت: دشمن امروز با ماهواره به جنگ دین، وطن و ناموس ما آمده است.
حجت الاسلام بهزاد حبیبی اظهار داشت: دشمنان اسلام و ایران اسلامی امروز نهاد خانواده ایرانی را هدف قرار داده اند تا بتوانند به دین مبین اسلام ضربه بزنند.  وی با اشاره به اینکه با برگزاری یادواره های شهدا و آیین های گرامیداشت عملیات های مختلف جنگ تحمیلی می توان راه امام سجاد(ع) را به نیکی ادامه داد، افزود: فتح خرمشهر در قالب عملیات بیت المقدس، پیام ها و دستاوردهای فراوان داشت و باید از این رویداد به عنوان نقطه عطف عزت و اقتدار ایران اسلامی نام برد.
وی با بیان اینکه شهدا برای حفظ دین، وطن و ناموس وارد میدان شدند، اظهار کرد: ظهور ایران به عنوان قدرت منطقه ای، تثبیت قدرت دفاعی، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی و غلبه قدرت ایمان بر کفر از جمله این دستاوردهای ارزشمند است. وی تصریح کرد: زنده بودن شهدا یک شعار نیست و شهدا زنده و ناظر بر عملکرد ما و مسولین می باشند.
حجت الاسلام حبیبی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن اظهار کرد: تیغ تهاجم فرهنگی امروز به سمت ارزش ها و شهدای ما، تفکر بسیجی، تفکر جبهه و جنگ و شهادت نشانه رفته است.  وی تصریح کرد: اگر تفکر جبهه و جنگ و شهادت در کشور ما حاکم شود، مشکل هسته ای، اقتصادی، اجتماعی و تمام مشکلات دیگر حل می شود.
(کد خبر: 81621763 (4672950) | تاریخ خبر: 04/03/1394 | ساعت: 13:55|