محور انارک- جندق – گرمسار تا 2 سال آینده تکمیل می شود

اصفھان؛ 
مدیرکل راه وشھرسازی استان اصفھان گفت : محورنایین – انارک ازطرح ھای مھمی است که بخش عمده ای از مسیر آن زیرسازی شده و با تامین اعتبار لازم طرح تکمیل خواھد شد .
به گزارش خبرنگار گروه استان ھای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفھان، غلامی با اشاره به طرح ھای مھم این شھرستان گفت : محورنایین – انارک ازطرح ھای مھمی است که بخش عمده ای از مسیر آن زیرسازی شده و با تامین اعتبار لازم طرح تکمیل خواھد شد که برای استفاده اھالی خور و بیابان نیز اھمیت دارد.
وی با اشاره به آغاز عملیات روکش آسفالت محور خور- طبس گفت : مسیرخور-طبس از دیگر طرح ھای مھم این شھرستان است که 40 کیلومتر این مسیر در استان اصفھان و مابقی در استان خراسان جنوبی است که طبق تقسیمات کشوری 30 کیلومتر دیگر نیز به این استان اضافه گردیده است .
غلامی از جمله راھھای ارتباطی شھرستان را که جھت تکمیل شدن نیاز به اعتبار دارند را مسیر جندق- مصر ، جندق– خور و جندق – گرمسار نام برد و با مھم دانستن محور جندق – گرمسار به لحاظ کوتاھتر نمودن مسیر استان تا تھران اظھار امیدواری کرد با تامین اعتبارات لازم تا 2 سال آینده عملیات اجرایی این مسیر تکمیل شود.
مدیرکل راه وشھرسازی استان اصفھان گفت : طرح جامع دو شھر جندق وخور مصوب شده و امیدواریم طرح جامع شھر فرخی نیز در آینده نزدیک مصوب گردد. وی با اشاره به مشکل سرانه جمعیت برای ھر نفر در شھر فرخی که 260 متر می باشد اظھار امیدواری کرد با ابلاغ طرح جامع شھر فرخی مشکل این شھر به طور کامل حل شود. گفتنی است غلامی مدیرکل راه وشھرسازی استان اصفھان در طی سفر خود به شھرستان خور وبیابانک از نزدیک با مسائل ومشکلاتراه وشھرسازی این شھرستان آشنا و از پروژه ھای این اداره کل در شھرھای جندق ، خور وفرخی بازدید بعمل آورد.
(مرداد ۱۱ :تاریخ ۵۲۷۹۱۶۰ :خبر کد)