چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه بیست و چهارم اسفند ماه 98 تا آدینه یکم فروردین ماه به شرح زیر می باشد. 

 الف - چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
1- برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت انجام شود. بسته شدن درب آرامستان بهشت زهرا انارک در پایان سال.
2- لزوم انتقال گاز توسط لوله از نایین به انارک.
3- سیمان ویژه انارک با پولهای گرفته شده چه کرد؟
4- چرا برخی مواظب حیواناتشان نیستند که به فضای سبز آسیب می رساند؟
5- چرا نخلک تعطیل نمی شود؟

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1- اهدای مقادیری لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده  از طرف خیرین شامل  دستکش، ماسک، لباس گان، ترمومتر، مقداری مواد ضدعفونی کننده، عینک  و پمپ سمپاش و.... به مرکز جامع سلامت انارک.

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- ناشناس: زمانی که طرح انتقال گاز توسط لوله از نایین به انارک همانند طرح آبرسانی که توسط شرکت آبفا و شبه برق سراسری که توسط وزارت نیرو انجام گرفت کار اساسی و می توان امیدوار بود.؟!؟!
- همه جا تعطیل شده چرا نخلک که کارگران جمعی هستن و در یک محیط بسته کار می کنن نباید تعطیل باشن اونا که مرتب در رفت و آمدن و شیفت عوض کردن هستن.
- شهرداری برای زیباسازی فضای شهر گلکاری می کنه و هزینه می کنه ولی با بی توجهی از بین می ره. این دوتا حیوون ((خر)) همه چیو از بین ببرن.
- انارک امسال نسبت به پارسال خیلی خلوت تره واقعا تشکر از همشهری های عزیز و فهمیده ای که به انارک نیومدن.
- آقای مطلبی نیا: آقا سینا اگه می توانید، مقدار امکانات بهداشتی شامل ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و.....برای مرکز جامع سلامت انارک تهیه کنید ‌که واقعا در تنگنا هستند. البته ما با همکاری خیرین انارکی مقداری تهیه کردیم ولی با این وضعیت موجود جمعیت کافی نیست.
- خواهشاً اگر کسی اطلاعات از سیمان ویژه انارک دارد شمارش بنویسید تا از اطلاعاتش استفاده کنیم حدود 10 یا 12 سال پیش مبلغی از ما گرفتند و دیگر هیچ خبری نشد تا چند وقت پیش مطلبی در این مورد دیدم .
-  آقای مهدوی: قبلاً درمحل کارخانه سیمان یک اتاق برای نگهبانی و یک عدد کانتینر بود و آقای حمید کافی نگهبانی می داد که او را نیر برکنار کردن و کانتینر هر تیکه آن اینطرف و آن طرف افتاده و گفتن کارخانه را بردن ملایر.
آقای کافی: فردا انشالله با همکاری جمعیت هلال احمر، پایگاه بسیج انارک طرح غربالگری در ورودی شهر برپا می شه.
- آقای معدنچی: درب آرامستان بهشت زهرا انارک در پنج شنبه آخر سال و جمعه بسته است جهت پیشگیری از ویروس کرونا. انشالله که درب ها تا اطلاع ثانوی باز نشود. 

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
1- آقای پاکروان رییس شورای اسلامی شهرانارک: عزیزانی که اقدام به خرید سیلندر گاز می نمایند. حتما قبل ورود به ساختمان خود نسبت به ضدعفونی کردن آن اقدام نمایند. البته سفارشات لازم  در این خصوص به شهردار محترم گردیده تا در جایگاه توزیع این کار صورت پذیرد. لیکن جهت اطمینان بیشتر بهتر است ک خودمان نیز به این مورد توجه نماییم.
- دستگاههای مربوط به گاز انارک بالاخره به شهر رسید و در حال تخلیه می باشد. امید است به زودی شاهد نصب کنتورهای منازل باشیم. تقدیر و تشکر ویژه دارم از زحمات جناب آقای دکتر پوربافرانی نماینده محترم شهرستانهای نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ک به جد پیگیر موضوع بوده اند. از تمامی عزیزان ک در این راستا قدمی برداشتند نهایت سپاس و تشکر را دارم. 

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.