خدمات امداد و نجات با شماره گیری ۱۱۲

بهره برداری از هشت خانه داوطلب هلال احمر در نایین
رئیس جمعیت هلال احمر نایین از بهره برداری هشت خانه داوطلب در نایین و حومه خبر داد. 
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد زمانی رئیس جمعیت هلال احمر نایین گفت: هشت خانه داوطلب هلال احمر در روستا‌های نایین به بهره برداری رسیده است و به زودی شاهد افتتاح این واحد‌ها به منظور آموزش‌های همگانی امداد و نجات و کمک به نیاز‌مندان خواهیم بود.
وی با اشاره به رسالت مهم هلال احمر در امر امداد و نجات افزود:مهم‌ترین وظیفه هلال احمر امداد و نجات است و متولی اصلی درمان در حوادث، اورژانس و سازمان نظام پزشکی است؛ لذا به دلیل فرهنگ سازی این امر مهم و با شعار هر خانواده یک امداد گر، طرح ایجاد خانه داوطلب در روستا‌ها مطرح گردیده و در حال اجرا میباشد تا ضمن آموزش‌های همگانی بتوانیم یاریگر افراد نیازمند در تمام کشور باشیم.
زمانی جوانان را از تاثیرگزار‌ترین اعضای هلال احمر دانست و گفت:از مهم‌ترین و تاثیرگزار‌ترین اعضای این خانواده بزرگ جوانان هستند که با اجرای طرح‌های شوق و رویش، دادرس، غنچه‌های هلال و طرح خادم به فراگیری آموزش‌های اولیه میپردازند و لازم است هر فرد آموزش‌های اولیه را برای استفاده در مواقع ضروری فراگیرد.
رئیس جمعیت هلال احمر نایین در پایان افزود:در حال حاضر دو پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در انارک و گردنه ملااحمد، با وجود بیش از ۵۰ نفر عضو فعال در حال فعالیت اند و افراد میتوانند با شماره گیری ۱۱۲ از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شوند.
(کد خبر: ۷۰۰۰۱۲۱ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹)