میزان اعتبار پروژه هایی عمرانی در حال اجرا توسط دولت تدبیر و امید در بخش انارک بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان ارزیابی می گردد

فرماندار شهرستان نایین به اتفاق تعدادی از مدیران اجرایی شهرستان با حضور در بخش انارک ضمن شرکت در جلسه شورای اداری این بخش از پروژه های در حال اجرا در زمینه های راه سازی، گاز رسانی و طرح های گردشگری بازدید به عمل آورد.
سهراب مظفر نجفی در جلسه شورای اداری بخش انارک عنوان نمود خدا را شاکرم که به همت دولت محترم تدبیر و امید و با پیگیری های نماینده وقت و نیز نماینده فعلی و تلاش مسئولین اجرایی شهرستان و همراهی های انارکی های عزیز امروز شاهد اتمام خط انتقال آب، آغاز فاز دوم و تکمیلی دو بانده شدن مسیر نایین-انارک ، آغاز عملیات اجرایی گاز رسانی با مخازن CNG به این شهر و روستای چوپانان هستیم. مظفر نجفی افزود با یک حساب سر انگشتی دردولت تدبیر و امید ، بالغ بر ۸۶میلیارد تومان در پروژه های مذکور در حال هزینه می باشد که بسیاری از این اعتبارات در سفر رییس جمهور محترم به استان اصفهان تصویب و اختصاص یافت.
نجفی در پایان با اشاره به پیگیری های نماینده محترم مردم جناب آقای پوربافرانی در حوزه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد با توجه اولین سال فعالیت مجلس محترم و نیز استقبال مردم عزیز از خدمات دولت محترم تدبیر و امید امیدواریم با این پیگیری ها و همراهی و هم دلی میان نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه نایین با نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نایین بتوانیم خدمات ارزنده ای در زمینه بهداشت و درمان و تکمیل پروژه های عمرانی و ایجاد اشتغال پایدار مبنتی بر منویات مقام معظم رهبری ارایه نماییم.
در ابتدای جلسه سید اسماعیل علوی بخشدار انارک با اشاره به خدمات صورت پذیرفته در حوزه آب رسانی، دوبانده نمودن مسیر نایین - انارک و کلنگ زنی طرح گاز رسانی و توجه ویژه به احیای بافت تاریخی انارک توسط دولت تدبیر و امید از تلاش های فرماندار شهرستان نایین، نماینده وقت و نماینده فعلی و توجه ویژه دولت به این بخش محروم قدر دانی نمود. علوی در ادامه با اشاره به پتانسیل های موجود در بخش انارک در زمینه های گردشگری و بومگردی و وجود معادن در این منطقه عنوان نمود جلسات خوبی با بخش خصوصی در زمینه ایجاد زیرساخت های لازم برای گردشگران برگزار شده است که شاهد تحولاتی در این زمینه بوده ایم. بخشدار انارک افزود امیدواریم با تکمیل باقیمانده قسمت دوم باند دوم نایین-انارک و تکمیل طرح گازرسانی به این شهر شاهد تحولات اساسی و توسعه بیش از پیش این بخش باشیم.
 (فرمانداری شهرستان نایین)