علیرضا ساعی ریيس جدید اداره صنعت٬ معدن و تجارت شهرستان نایين

در جلسه ای با حضور مدیرکل سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان اصفهان٬ فرماندار نایين و جمعی از مسئولان و صاحبان صنایع شهرستان٬ ریيس جدید اداره صنعت٬ معدن و تجارت شهرستان نایين معرفی شد.
در این جلسه٬ اسرافيل احمدیه٬ ریيس سازمان صنعت٬ معدن و تجارت استان از برگزاری مزایده معدن چاه پلنگ انارک خبر داد و گفت: مزایده این معدن در حال انجام است که واحدهای صنعتی که کارخانه فرآوری سنگ آهن با ظرفيت 500هزارتن در سال دارند می توانند در مزایده آن شرکت کنند. وی افزود: معدن سنگ آهن چاه پلنگ٬ معدنی است که با ذخيره قطعی 20ميليون تن در 70کيلومتری جنوب انارک قرار گرفته که در صورت فعال شدن ظرفيت بالایی را برای شهرستان و منطقه رقم خواهد زد.
احمدیه همچنين در رابطه با برخی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان نایين گفت: در ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان برخی مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان به ویژه کارخانجات سيمان مطرح شده که با پيگيری های صورت گرفته اميدواریم مشکلات به زودی حل و فصل شود. در ادامه٬ سهراب مظفر نجفی٬ فرماندار نایين با اشاره به این که در حال حاضر شهرستان 10 واحد صنعتی بزرگ بالای 50نفر اشتغال دارد گفت: برخی از موارد نيز از جمله واردات بیرویه٬ رکود صنعت٬ عدم فروش و نداشتن بازده مناسب٬ عدم پرداخت مطالبات قبلی و عدم امکان صادرات٬ از جمله عوامل و مشکلاتی است که واحدهای صنعتی شهرستان نایين با آن مواجه هستند که اميدواریم با همکاری مسئولان استان و شهرستان با رفع این موانع زمينه افزایش توليد و اشتغال در شهرستان را فراهم کنيم. نجفی افزود: درحال حاضر در شهرستان نايين افزون بر 270واحد صنعتي و معدني داراي مجوز فعاليت هستند كه از اين تعداد حدود 120واحد داراي پروانه بهره برداري و اکتشاف بوده و فعال هستند.
در این جلسه "عليرضا ساعی" به عنوان ریيس جدید اداره صنعت٬ معدن و تجارت شهرستان نایين معرفی و از زحمات "مسعود مطلبی" ریيس سابق تقدیر و تشکر شد.
(سايت خبری شرق استان اصفهان ­ اينا 12:03:57 ­ 1394 آبان 7 پنجشنبه)

انارک نیوز ضمن تبریک به آقای مهندس ساعی، پیشرفت هر چه بیشتر ایشان را خواهان است.