طالع بینی متولدین تیر ماه (فقط برای سرگرمی)

رازهای رفتاری متولد تیر : تحت هیچ شرایطی متولد تیر ماه را دست نیندازید؛ متولدین تیر ماه برای ارضای خواسته خود به دنبال عشق و محبت خالص، حقیقی و ابدی هستند. آنها از دریافت گل و هدایای مختلف لذت زیادی می برند؛ به آنها توجه زیادی نشان دهید؛ انها از این که ساعات طولانی را با همسر یا عزیزانشان در محیطی صمیمی و گرم سپری کنند، خیلی به وجد می‌آیند.آنها عاشق خانه و خانواده‌شان هستند؛ همیشه تاریخ‌های مهم مثل سالگرد تولد، ازدواج یا اولین روز آشنایی‌تان را به یاد داشته باشید و به آنها هدیه بدهید.
آنها دوست دارند مورد عشق و علاقه کامل طرف مقابلشان قرار بگیرند پس به آنها عشق بی قید و شرط بورزید و محبت کنید. آنها از دریافت کارت‌های تبریک در مواقع مختلف لذت می برند ؛هرگز و تحت هیچ شرایطی، آنها را دست نیاندازید و مسخره‌شان نکنید چون ممکن است شوخی‌های شما را خیلی جدی بگیرند و احساساتشان خدشه‌دار شود.
اگر موقعیت و شرایط مناسب در اختیار آنها قرار بگیرد، ممکن است برخی مواقع خاص تبدیل به افرادی فریب کار شوند. آنها روابط دوستانه تدریجی را ترجیح می‌دهند؛ همواره به اعضای خانواده آنها احترام بگذارید تا مورد احترام آنها قرار بگیرید.
(پرشین فال)


سنگ‌ متولدین‌ تیرماه‌ : یاقوت‌ قرمز است. رنگ‌ قرمز یاقوت‌ سمبل‌ عشق، میهن ‌پرستی‌ و خشم‌ و رنگ‌ مورد علاقه‌ كودكانِ پرخاشگر است. این‌ سنگ‌ در اروپا در اواخر قرون‌ وسطی، سنگ‌ مورد علاقه‌ كشیشان‌ بود؛ آن‌ را روی‌ انگشتر می ‌گذاشتند و می‌ گفتند از بهشت‌ آمده‌ است. «یاقوت» بین‌ سنگ‌های‌ قرمز بیشترین‌ خواهان‌ را دارد و با ارزش‌ ترین‌ است. پس‌ از الماس، یاقوت‌ قرمز سخت‌ ترین‌ كانی‌ محسوب‌ می‌شود و در سایزهای‌ بالاتر از پنج‌ قیراط  از الماس‌ با ارزش‌ تر است. در میان‌ جواهرات‌ به‌ «سلطان‌ سنگ‌ها» شهرت‌ دارد.
(تبیان)