برگزاری جلسه شورای شهرستان نایین با حضور نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نایین

جلسه شورای شهرستان نایین با حضور نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار شهرستان نایین ، مدیر جهاد کشاورزی و رییس شرکت گاز نایین و اعضای شورای شهرستان  در محل فرمانداری نایین برگزار گردید.
در این جلسه مسایل و مشکلات بخش انارک و بخش مرکزی شهرستان نایین مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه خطیر این شورا برای شهرستان خواستار برگزاری منظم و متناوب این جلسات و پیگیری مشکلات با حمایت نماینده گردید. ایشان همچنین در خصوص بحث سرمایه گذاری عنوان نمود سرمایه گذارانی برای حضور در شهرستان نایین اعلام آمادگی نموده اند که باید با حمایت از آنها و عدم سنگ اندازی و همراهی مدیران و مردم شهرستان در جهت جلب این سرمایه گذاران تلاش نماییم.
سهراب مظفر نجفی فرماندار شهرستان نایین نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور نماینده مردم نایین و خور و بیابانک عنوان نمود جلسه ای که با حضور نمایندگان مردم برگزار می گردد می تواند بسیار حایز اهمیت باشد و خروجی مناسبی نیز در جهت رفع مشکلات داشته باشد . در ادامه فرماندار شهرستان نایین با اشاره به موارد مطرح شده در جلسه به ارایه راهکارهایی در این زمینه ها و صدور دستورات لازم به مدیران اجرایی در خصوص پیگیری مطالب مطروحه پرداخت.
(۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - فرمانداری نایین)