انارک میزبان جمعی از مسئولان شهرستان نایین

به گزارش نایین نا، امام جمعه محترم شهرستان نایین حضرت حجه الاسلام سجادی به همراه سید حمیدرضا طباطبایی نایینی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک، فرماندار شهرستان و تنی چند از مسئولان امشب میهمان ضیافت افطار مردم شهر انارک بودند.

سید حمیدرضا طباطبایی نایینی در این جلسه خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب انارک در مهرماه سال جاری اجرایی می شود و مردم این شهر از آب شرب خط انتقال آب اصفهان استفاده خواهند نمود.
نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: طراحی، مطالعات و همچنین جانمایی مخزن گاز شهر انارک انجام شده و ان شاالله با همکاری شورای شهر و شهرداری انارک لوله کشی گاز انارک در سال ۹۴ انجام خواهد شد و حداکثر تلاش خود را انجام می دهیم که در کمترین زمان ممکن پروژه گاز انارک با همکاری شهر نایین انجام شود.
وی در مورد جاده محور نایین – انارک افزود: طبق مصوبه مربوط به شهر انارک در سفر سال گذشته وزیران به شهرستان نایین از اختصاص چهارده میلیارد تومان برای جاده طریق الرضا (مسیر نایین – انارک – خوروبیابانک) برای سال ۹۴ و ۹۵ خبر داد که در حال حاضر ۲۰ کیلومتر از مسیر  از لحاظ زیرساخت آماده است و تا چند روز آینده فاز نهایی آسفالت انجام خواهد شد.
(کدخبر: 17142 و ۱۳۹۴/۰۴/۰۴ در ساعت ۲۲:۳۰)