چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه بیست و ششم بهمن ماه 98 تا آدینه دوم اسفند ماه به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
1- سهمیه نفت که دمار از روزگار انارک درآورده و حتی سوخت می شود.
2- انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انگ به کانال تلگرامی انارک نیوز برای طرفداری از  نامزد خاص.

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم (خبرنگار مهران مطلبی نیا):
1- دیدار جناب دکتر ذاکر مدیر کل دفتر امور شهر و شوراهای استانداری استان اصفهان با مهندس سبحانی نسب شهردار انارک. دراین دیدار دکتر ذاکر از پروژه های در حال احداث، ساخت پارکینگ، تصفیه خانه پساب، مخزن ذخیره آب جهت فضای سبز و فرهنگسرای شهرداری بازدید به عمل آورد و جهت رفع مشکلات این طرحها تصمیماتی اتخاذ گردید. ۹۸.۱۱.۲۷. 

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- خانم زاهد: آخرش این معضل نفت در انارک حل نشد که نشد. آن از ثبت نامش که تا یکی دو ماه مردم سرگردان بودند و این هم از  گرفتن نفت که در اوایل ماهی یکبار ۲ بشکه نفت سهمیه داشتند ولی بتدریج شد ۴۰ روزی ۲ بشکه نفت و از الان  تا اول اردیبهشت هرکس توانست ۲ بشکه نفتش را بگیرد گرفته و گرنه نفت بی نفت (بر اساس گفته آقای احسان معدنچی). از مسئولان و شورای محترم انارک خواهشمندم که پیگیر این موضوع مهم باشند. حتی خانوارهایی هستند که سهمیه اشان در دو ماه گذشته سوخت شده است.
2- ناشناس: کانال انارک نیوز را تغییر نام بدین به کانال حامیان الهام آزاد. والا انگار شده ستاد تبلیغاتی. همه تا رأی می خوان خوب شعار میدن. وقتی رأی آوردن دیگه میرن فی امان الله ..ای بابا. انشا... نتیجه این مجلس را هم خواهیم دید. مگر دست نماینده است که قولهای بیخودی می دند. تمام حرفهایی را که می زنند شما ضبط کن ببین به کدامش عمل می کنند.
3- آقای مهدوی: وقتی آمار بالا باشد امکانات هم به نسبت. هر کس تا الان موفق نشده رأی بدهد هرچه سریعتر به دبیرستان شهید صمدی مراجعه و رأی خود را به صندوق بیندازد تا لااقل آمار از جای دیگر شهرستان کمتر نباشد. 

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
1- آقای اجسان معدنچی: از روز سه شنبه هیچ کاری برای تحویل نفت به فروشندگی نشده با وجود کلیه مکاتبات و صحبت های انجام شده. روز چهارشنبه یعنی دیروز هم با شرکت نفت صحبت شده ولی زیر بار افزایش سهمیه یا کمتر شدن زمان سهمیه نرفتن. با بخشدار هم امروز صبحت شد و قرار شد در هفته آتی باز هم با شرکت نفت صبحت کنن. این وسط هم ما بین مردم و شرکت نفت قرار گرفتیم و شرمنده همه مردم انارک شدیم. 

پاسخ انارک نیوز به طرفداری از نامزد خاص: اگر شما هم طرفدار نامزدی هستید حاصل بی تحرکی خودتان است که کنار نشسته اید. کانال انارک نیوز کلیه تبلیغاتی را که رسیده است بدون پس و پیش به صورت رایگان در کانال قرار داده است.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.