چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه دوازدهم بهمن ماه 98 تا آدینه هجدهم بهمن ماه به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
1- توزیع آشفته کپسول گاز هنوز ادامه دارد.
2- بهره برداری از ایستگاه گاز که دوباره عقب افتاد.
3- مشکل تعطیلی نانوایی حل شد.

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم (خبرنگار مهران مطلبی نیا):
1- 12 بهمن ماه زنگ انقلاب درگلزار شهدای انارک نواخته شد. همزمان با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین، مردم و دانش آموزان مدارس و مربیان بخش انارک گلباران و زنگ انقلاب نواخته شد. در این مراسم که با خیرمقدم گویی بخشدار انارک مهندس سلمان در اولین روز دهه مبارک فجر و در ساعت ۹.۳۳ دقیقه همزمان با ورود تاریخی امام به میهن با حضور در گلزار شهدا در جمع پرشور مردم انارک زنگ انقلاب را به صدا درآورد و تمثال حضرت امام خمینی(ره) گلباران شد.
2- در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و برای گرامیداشت این ایام خجسته و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی انارک در کویر با همکاری بسیج خواهران و برادران و نیروی انتظامی انارک برپایی ایستگاه صلواتی در میدان مسجدجامع و ورودی شهر از مردم و مسافران و زائران حرم امام رضا با پخش آش و شیرینی پذیرایی کردند.
3- به دنبال برگزاری دوره های آموزش تکنسین معدن؛ بازدید نخستین گروه از دانش آموختگان از معدن زیرزمینی نخلک صورت گرفت.
4- شهرداری انارک دفترچه عوارض محلی شهر انارک برای سال ۱۳۹۹ را به تصویب استانداری اصفهان رسانیده و عوارض مصوب از تاریخ ۹۹.۱.۱ ملاک عمل خواهد بود. لذا شهروندان می توانند،برای اطلاع از ریز دفترچه عوارض محلی تا پایان بهمن ماه به شهرداری انارک مراجعه نمایند.
5- به مناسبت ایام الله دهه فجر با حضور مهندس کبیرزاده رئیس بنیاد شهید شهرستان نایین و بخشدار، شهردار، اعضای شورای شهر، امام جماعت و دیگر مسئولین شهر و حاج آقا رنجبر و مهندس صادقی از قرارگاه خاتم الانبیاء از خانوادهای شهدا و ایثارگران انارک دیدار کردند. دراین دیدار با اهدای هدیه ای از سوی بنیاد شهید و قرارگاه خاتم الانبیا به خانوادهای شهدا تجلیل به عمل آمد. 

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- آقای مهدوی: دوشنبه رفتم گاز بگیرم. گفت گاز تمام شده. گفتم کی کپسول گاز میاد گفتن دوشنبه هفته آینده. صبح رفتم و از نایین گاز گرفتم. لااقل اطلاع رسانی شود و چرا یک هفته طول می کشد؟ انشاالله تا نیمه اسفند (زمان بهره برداری از گازرسانی)  کپسول گاز هم مشکلی نداشته باشیم.
2- ناشناس: از مسئولین محترم عاجزانه تقاضا داریم لطفا پیگیر کپسول گاز باشید. ما به همین نفت و گاز کپسولی عادت کردیم یه روزه تموم نشه. چرا هر روز ساعتی را مشخص نمی کنید تا دغدغه مردم گاز نباشه؟ حالا یکی اون روز نبود باید تا هفته آینده منتظر بمونه؟ 

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
1- آقای پاکروان رئیس شورای شهر: پیرو خبر شورای اسلامی شهر در تاریخ 98/10/10 مبنی بر بهره برداری گاز در انارک، با پیگیری بعمل آمده و طبق آخرین خبر که امروز از طرف شرکت گاز استان اعلام گردید با توجه به رفع مشکل بوجود آمده در ترخیص قطعه مورد نیاز در گمرک، به خواست خدا تا نیمه اسفندماه مشکل مرتفع و گاز به بهره برداری خواهد رسید. 
ضمنا با پیگیریهای صورت گرفته از سوی بخشدارمحترم  و شورای شهر، نانوایی انارک از شنبه مورخ 98/11/19 شروع بکار خواهد نمود.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین پرانتزها در بالا از انارک نیوز می باشد.