۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد ریال در دهه فجر امسال در نایین به بهره برداری خواهد رسید

در نشست خبری فرماندار نایین بیان شد؛ 28 پروژه با اعتباری بالغ بر 500میلیارد ریال در دهه فجر امسال در نایین به بهره برداری خواهد رسید۲۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد ریال در دهه فجر امسال در نایین به بهره برداری خواهد رسید / مدیران اجازه ندارند از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها استفاده کنند

فرماندار نایین گفت: بالغ بر به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، اقتصادی و فرهنگی در حوزه دولتی شهرستان نایین در یکسال اخیر است که در ایام الله دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نایین؛ «محمد حسین نصرتی»، در نشست خبری که به مناسبت تشریح پروژه های افتتاحی دهه فجر در فرمانداری برگزار شد عنوان نمود : اهالی رسانه مشاور مسئولان در امور جاری اجتماع هستند و بنا بر رسالت همیشگی شان که توجه به اطلاع رسانی، آگاه سازی آحاد مردم در جامعه است، زیبنده است در کنار انتقادات منصفانه و سازنده  به امید آفرینی و پاشیدن بذر نشاط و انگیزه در جامعه بپردازند.

فرماندار نایین در ادامه با اشاره به پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در سطح این شهرستان بیان کرد: ۲۸ پروژه در دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و دو پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد. این پروژه ها با اعتبار ۵۰ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع به بهره برداری خواهد رسید.

نصرتی  با بیان این که شش دستگاه پروژه های خود را در دهه فجر افتتاح خواهند کرد، در خصوص این پروژه ها افزود: جهاد کشاورزی با ۱۷ پروژه در زمینه های سیستم های آبیاری، لایروبی قنوات و ایجاد واحد های دامداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با چهار طرح در زمینه اقامتگاه های بوم گردی، راهداری و حمل و نقل جاده ای با سه طرح در زمینه روکش آسفالت محور اصفهان به نایین حد فاصل گردنه ملا احمد تا نایین و روکش آسفالت جاده های روستایی و مجتمع خدمات رفاهی، مخابرات نایین نیز با سه طرح به استقبال یوم الله فجر ۹۸خواهند رفت.

همچنین اداره راه و شهرسازی نیز آمادگی بهره برداری از قطعه دوم باند دوم جاده نایین - انارک به طول ۳۲ کیلومتر را دارد که اعتبار این پروژه افزون بر ۲۷ میلیارد تومان می باشد.
وی همچنین عنوان نمود در دهه فجر امسال شاهد افتتاح اولین سینمای شهرستان نایین که توسط بخش خصوصی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته شده است نیز خواهیم بود.

مدیران اجازه ندارند از امکانات دولتی له یا علیه نامزدها استفاده کنند

فرماندار نایین در مطلبی دیگر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: با توجه به این که انتخابات آبروی نظام است و همه بسترهای لازم برای برگزاری آن فراهم شده باید اصحاب رسانه و مسئولین زمینه مشارکت حداکثری برای برگزاری انتخاباتی باشکوه با رعایت اصل بی طرفی، صیانت از آرای مردمی و امنیت انتخابات، پای کار بیایند و ازهیچ کوششی دریغ نورزند.

مهندس نصرتی در پایان با تاکید بر این که مدیران حق ندارند از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداها استفاده کنند و یا سکوی پرتاب برای شخصی شوند گفت در غیر این صورت مدیر متخلف در قطار مدیریتی شهرستان جایی نخواهد داشت و خود قبل از برکناری باید از سمتش استعفا دهد. همچنین رعایت مُر قانون از سوی نامزدها و طرفداران آنها و مجریان برگزاری انتخابات از اصول مهم در انتخابات پیش رو خواهد بود که در صورت بروز تخلفات به جد با متخلفین چهاز سوی مجریان و چه از سوی نامزدها و طرفداران آنها برخورد قانونی انجام خواهد شد.

وی در بحث انتخاب افزود: مردم باید در انتخابات افراد متعهد، آشنا به قوانین، وفادار به مردم، دارای سوابق مثبت سیاسی و پاکدست را انتخاب نموده و با مشارکت حداکثری در انتخابات پیام وحدت و همدلی را همانند تشییع سردار دلها به استکبار جهانی مخابره کنند.
(فرمانداری شهرستان نایین - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴)