ناگفته‌های کوتاه اخبار‌ هفته

انارک نیوز - اخبار ناگفته انارک در هفته جاری از شنبه بیست و چهارم فروردین ماه 98 تا امروز سی ام به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود

- افتتاحیه مجموعه فرهنگی مسجد چهارده معصوم شهر انارک در آستانه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) در روز سه شنبه در سالن اجتماعات مسجد چهارده معصوم انارک با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا زارعی، آقای علی بیگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان نایین، شهردار محترم شهر انارک، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی، فرماندهی انتظامی بخش و اهالی محترم شهر انارک انجام و مراسم مولودی خوانی برگزار شد.
- در راستای حفظ حقوق شهروندی و خدمت رسانی به شهروندان انارک و با پیگیری آقای تاجمیری بخشدار انارک، نماینده اداره ثبت احوال شهرستان در بخشداری حضور پیدا کرده و امور مربوط به تعویض شناسنامه های قدیمی و تحویل شناسنامه های جدید را انجام داد.
- آقای امید اعتمادی به سمت معاون هماهنگی و اجرایی شهرداری و پیگیری امور شورای اسلامی شهر میبد منصوب شد.
- آدینه 13 برات یا روز خیرات در انارک برای درگذشتگان با پختن سیرُک و توزیع در مزار صورت گرفت.
- حرکت اتوبوس جندق _انارک_نائین صبح ساعت ۵:۱۵ از جندق می باشد که ساعت ۷ صبح به انارک می رسد و بازگشت از نایین 13:15 می باشد. (آقای امیر حسین براتی 09139231347)