ناگفته‌های اخبار‌ هفته

انارک نیوز: اخبار ناگفته انارک در هفته جاری از شنبه 20 بهمن ماه 97 تا امروز بیست و ششم به شرح زیر می باشد. قابل ذکر است که در صورت دریافت هرگونه خبر و توضیح از نتایج جلسات و تصمیم های گرفته شده، به اطلاع همشهریان عزیز رسانده می شود. 
رونمایی ازکتاب محمدعلی ابراهیمی انارکی، کتاب فرهنگ مصادر انارکی اثری از محمد علی ابراهیمی در مراسمی رونمایی شد.  کتاب فرهنگ مصادر انارک متجاوز از 2000 مصدر انارکی می باشد. این کتاب درمدت 2سال جمع آوری و تدوین شد.
- 20 بهمن ماه 97 از ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی  در انارک، پیاده روی خانوادگی را داشتیم.
- دیدار اعضای انجمن انارکیهای مقیم استان تهران با جناب آقای مهندس سبحانی نسب شهردار انارک انجام شد.
- مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان دربازدید از موزه شهرتاریخی"انارک"از برنامه ریزی برای ثبت اموال این موزه و حمایت ازادامه فعالیت آن خبرداد. موزه مردمشناسی شهر تاریخی انارک که به عنوان دروازه ورود به کویر مرکزی ایران به شمارمی رود، درطی سالهای 1383 و 1384 توسط دوستداران میراث فرهنگی منطقه به ویژه استاد ابراهیمی  (ازپیشکسوتان میراث فرهنگی انارک) تاسیس شد.
- اهداء جوایز به ورزشکاران مسابقات دهه مبارک فجر، در مراسم گرامیداشت 22 بهمن با حضور مسئولین انارک صورت گرفت.
- حضور گروه دوچرخه سواری پایگاه مسلم بن عقیل شهر انارک، حوزه مقاومت بسیج شهیدمطهری (ره) در گلزار شهدای امامزاده سلطان سید علی (ع)، گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی و عرض ارادت به ساحت مقدس شهدا و اجرای تور دوچرخه سواری در نایین در شامگاه 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.
- باران رحمت الهی از دوشنبه شب تا به صبح سه شنبه شهرمان را در بر گرفت و باعث شادی اهالی گردید. پس از بارندگی، سد بتونی دره انجیر مملو ار آب شد.
- شوربختانه در چهارشنبه ساعت ۸:۴۵ ریزش ساختمان مسکونی در محله غافلگاه جنب حسینیه رخ داد که خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
- عملیات کف سازی خیابان مکارم شیرازی شروع شد.