وقتی که همشهری نیز حقوق دیگر همشهریان را رعایت نمی کند! (2)

انارک نیوز: صبح امروز پنجشنبه 22 شهریور ماه 97، گوشیم زنگ زد، پس از چند لحظه آنرا برداشتم. صدای گرم دوست دیرینم را شنیدم. ناراحت بود و می گفت شنبه، پاسی از شب گذشته، در کانالی (به اختصار: کج نک) که از یکی از دوستان است، مطالبی ذکر شده که جای اندیشه دارد. 
از یکی از دوستان خواستم مطلب را برایم بفرستد که این بود: دوستان عزیزمون متاسفانه کم لطفی می کنند و اخبار شهر را متاسفانه علیرغم اطلاع از وجود کانال در اختیار قرار نمی دهند و بغضا افراد غیر مسوول اینکار را می کنند، گرچه ... اولین کانال خبری شهر انارک بوده.
به وب سایت انارک نیوز (دات کام) مراجعه کردم و دیدم شبکه خبری انارک (نارُسّینَه) / انارک نیوز را نوروز 1393 خورشیدی مهندس حمید رحیم پور انارکی در نبود هرگونه رسانه ای برای آگاه کردن همشهریان، دوستان و دوستداران انارک از اوضاع و احوال انارک و پیرامون راه انداری کرد. باشد که پایگاهی برای هم اندیشی و همدلی بیشتر کلیه یاران پراکنده  در اقصی نقاط جهان باشد.
به دنبال آن کانال تلگرامی انارک نیوز با عنوان شبکه خبری انارک (خبرگزاری محلی نارُسّینَه) در هفتم آبان ماه 1394 راه اندازی شد که دنباله روی رویه وب سایت انارک نیوز می باشد و کلیه خبرهای منتشر شده با تکیه بر واقعیات و منابع موثق می باشد.
همزمان گروهی دیگر نیز با نام انارک بهشت گمشده به صورت دوقلوی کانال انارک نیوز تشکیل شد که هدف این گروه و سپس سوپرگروه چت آزاد، گفتگو و هر متن و عکس و ... درباره انارک می باشد.
این وب سایت و کانال به صورت تخصصی، خبری می باشند و مورد لطف و پشتیبانی دوستان خواننده می باشد. وب سایت تا بیش از 7299 خواننده در شبانه روز و حضور بیش از 626 نفر همزمان دارد.
با این توضیحات بنظر نمی رسد شکی باقی بماند که کانال انارک نیوز پیش از دیگر کانالهای تلگرامی همشهریان بوجود آمده که در زمینه خبررسانی به همشهریان شروع به فغالیت کرده و کلیه خبرهای آن با ذکر منبع و یا با مراجعه به وب سایت انارک نیوز شامل منبع خبر می باشد.