آغاز عملیات آبرسانی به کوی نارُسینه انارک

انارک نیوز - با توجه به درخواست شهروندان و مشکلات فراوان برای مالکین پلاک های کوی ۸۸ واحدی نارسینه انارک و تاکیدات شورای اسلامی شهر مبنی بر حل این مشکل با پیگیری های شهرداری و حمایت های نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم شهرستان نایین طی توافق انجام شده با مدیرعامل محترم آبفای استان اصفهان این پروژه به صورت مشارکتی با شهرداری انارک به انجام رسید. 
علیرضا نقوی شهردار انارک با اعلام این خبر افزود: معتقدیم که نباید آسایش و رفاه شهروندان دردانه ی کویر انارک درگیر بروکراسی و سختی های اداری گردد. هر چند وظیفه ی شهرداری در این انجام‌این پروژه تعریف نشده بود اما به دلیل باز شدن گره این مشکل بعد از چند سال و تشویق شهروندان به ساخت و ساز در این مجموعه درصدد حل این مشکل برآمدیم که با تامین لوله و شیرهای مربوطه از سوی آبفای شهرستان نایین و آبفای انارک اجرای پروژه توسط شهرداری انجام و هزینه ای به عزیزان انارکی در این زمینه تحمیل نمی گردد.
با انجام این آبرسانی مالکین زمین های این کوی می توانند با مراجعه به آبفای انارک تنها با پرداخت حق انشعاب مصوب نسبت به خرید انشعاب اقدام فرمایند.
شهردار انارک در پایان اعلام کرد: این مژده و نوید را به شهروندان می‌دهم که اقدامات خوبی در حال انجام است که به زودی خبر آن ها را استحضار انارکی های خوب خواهیم‌ رساند.
قابل ذکر است طول لوله کشی و حفاری هزار متر است که در شصتمین سالگرد تاسیس شهرداری انارک توسط شهرداری انجام و شنبه 9 تیر ماه 1397 ساعت 9 صبح عملیات با حضور آقایان حجت الاسلام حاج آقا سجادی نماینده ولی فقیه و امام جمعه نایین، پوربافرانی نماینده شهرستان های خور و بیابانک و جمالی فرماندار شهرستان نایین شروع می شود.