تجلیل از چهار تن از خادمین انارک

انارک / تجلیل/ 28 تیر 1394خانم مهین طالبی و آقایان غلامرضا محمدی، عبداله خادمی و اکبر ثابتی، یک عمر خدمات صادقانه شما را به همشهریان انارکی سپاس میگوییم. اهالی انارک.
این عنوان پاسداشت چند تن از عزیزان همشهری بود که به همت استاد گرامی محمدعلی ابراهیمی و همکاری شورای شهر در سالن ورزشی شهرداری انارک برگزار شد. ساعت آن از نه و نیم صبح تا یازده و نیم 28 تیر ماه بود که با ازدحام جمعیت مشتاق روبرو شد.
در ابندا شعری در مورد نارسینه توسط استاد خوانده شد. سپس اولین مدعو آقای خادمی بود که خادم مسجد و اذان گوی همیشه حاضر انارک می باشد. مدعو بعدی استاد رضا بود که خدماتی در رفع احتیاحات مردم از جمله آسیاب، خدمات آهنگری و تهیه میوه را به انجام رسانده است.
از دیگر برنامه ها ی میانی، تشویق کودکان به یاد گرفتن زبان انارکی با اهدای کتاب به چهار دختر و پسر دانش آموز و تجلیل از نیروی انتظامی با اهدای کتاب بود. سحنرانی رییس شورا در مورد فعالیت ها و همدلی آنان در رفع مشکلات از جمله آب و گاز و نیاز به آسفالت جاده دسترسی به مزارع جاده گردنه زنجیرگاه ایراد شد. از مدعوین دیگر در این قسمت می توان به مهندسین و کارشناسان انارکی و دوستان آقای مهندس فیض از ذوب آهن نام برد.
در قسمت دوم برنامه از آقای ثابتی و تلاش بی وقفه ایشان در تامین آب انارک با رانندگی تانکر کامیون بنز تقدیر شد که در تابستان و زمستان بدون هرگونه اعلام نیاز، ایشان  بطور خودجوش و بررسی منبع ذخیره آب از دو صبح تا پاسی از شب تا هشت تانکر در روز از نایین آبرسانی نموده اند. مدعو آخر خانم طالبی بودند که پیشتاز امور خیر و تهیه و تدارک آشپزی نذری ها در انارک می باشند.
از خانم توکلی نماینده آموزش و پرورش و مدیر هم تقدیر و نشکر به عمل امد. و قول داده شد اینگونه مراسم تداوم یابد که گامی مثبت در جهت معرفی عزیزان زحمتکش به دیگر همشهریانی که از انارک دور افتاده اند می باشد.
مدعوین اشاراتی به کاستی ها و تعطیلی معادن در هنگام رفتن آلمانها در خلال جنگ جهانی دوم و از دست رفتن فرصت های شغلی و کاهش جمعیت و تعطیلی پی در پی مقلطع تحصیلی و کم شدن امکانات شهری از جمله سرویس بین شهری انارک داشتند که امید است رفع شود.
اکبر ثابتی 28/4/1394
رضا محمدی 28/4/1394عبدالحسین خادمی 28/4/1394