چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه یکم شهریور ماه 99 تا آدینه هفتم شهریورماه به شرح زیر می باشد:  


الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- برآورده شدن خواست همشهریان برای جلوگیری از هدررفت آب در محل آب انبار خیریه ساز.
2- کمک خیرین انارک.
3- از کارخانجات جواهرتراشی انارک جه خبر؟
4- نصب تابلوی شهرک شهید رجایی

ب- در آغاز به خبر و مژده می پردازیم:
1- با همکاری شهرداری و اداره آب و فاضلاب پرت آب برداشتی عموم جهت استفاده فضای سبز بصورت هدایت شده  در حال انجام است.
2-  به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین انارک،  مقدار ۱۵۰۰عدد پاکت سیمان ومقدار ۱۲۰ مترمربع ژئوممبران جهت مصرف در پروژه شهرداری در تصفیه خانه پساب انارک تامین شده است. کمک هایی هم به انارک و شهرستان نائین جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به ستاد پیشگیری از ویروس انجام شده است. (مهران مطلبی نیا – خبرنگار)
- برخی از اقدامات شورا و شهرداری انارک عبارتند از: اصلاح هندسی و احداث پارک محله ای خیمه گاه، اصلاح هندسی و زیباسازی ورودی شهر ازبلوار امام رضا علیه السلام به بلوار امام خمینی جنب شعبه نفت، اصلاح هندسی و احداث پارک محله ای خیمه گاه، اصلاح هندسی و ایمن سازی کانال و روکش آسفالت پشت حصار
پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
3- از کارخانجات جواهرتراشی انارک جه خبر؟
- آقای کافی: مشغول بکار و پویا در حال توسعه
- آقای علی محمدی زاده انارکی: امیدواریم با همکاری بیشتر با ایشان در انارک بتوانند به آن هدف عالی و نهایی خویش دست یابند ((و)) انشاالله قدمهای بهتری برداشته شود. از سایر عزیزان می خواهیم سرمایه خود را به شهرشان آورند تا با ایجاد شغل بیشتر و احداث مسکن بیشتر که از جمله مشکلات انارک به شمار می رود شهری زیبا پرجمعیت و پویا داشته باشیم.
4- نصب تابلوی شهرک شهید رجایی
- تقدیر و تشکر خانواده شهید محمود رجایی انارکی خصوصا مادر شهید معظم طاهره خانم رجایی انارکی از رییس وسایر اعضای شورا محترم انارک وشهردا ر جهت زنده  نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به جهت نصب تابلو شهرک شهید محمود رجایی انارکی.

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم.
در زیر به قسمت اول رایحه خدمت و خدمات شورای اسلامی شهر انارک می پردازیم.
آقای محمد پاکروان بعنوان رئیس شورای اسلامی شهر انارک و نماینده شورای اسلامی شهر در شهرستان و عضو شورای اسلامی استان اصفهان می باشند  که درهرماه حداقل دوجلسه  شورای استان باحضور مدیران کل اجرایی از ادارات مختلف  در محل سالن اجلاس استانداری برگزار می گردد که  به جد پیگیر مسائل مربوط به همشهریان از جمله مسکن اجتماعی محرومان که درجلسه ی شورای استان که با حضورمدیر کل راه و شهرسازی استان  در ماه قبل برگزار گردید موضوع آسفالت میدان ورودی شهر تا انتهای کمربندی و نیز  پیشنهاد و بازسازی جاده کنار گذر بطرف روستاهای حاشیه جاده، جلسه بامدیریت ورزش و جوانان استان و مطرح نمودن پیست موتور سواری انارک پیگیری جهت ادامه ساخت و اتمام پروژه سالن ورزشی چوپانان.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.