چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". 
دیدگاهها از شنبه چهارم مرداد ماه 99 تا آدینه دهم مرداد ماه به شرح زیر می باشد: 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است": 
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت، استفاده از ماسک و کمترین تماس با دیگران و رعایت فاصله ایمن انجام شود.
1- تلاش شورای اسلامی انارک برای ساخت مسکن اجتماعی محرومان انارک و روکش آسفالت.
2- کرونا، بایدها و نبایدها.
3- همکاری بسیج و شهرداری درخدمت رسانی به شهروندان.
4- کمک به حفظ و احیای محیط زیست پیرامون.

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
1-  هفتم مردادماه جاری اجلاس مشترک شورای اسلامی استان اصفهان و اداره کل راه و شهرسازی در محل سالن اجلاس استانداری برگزار گردید. در این جلسه محمد پاکروان عضو شورای اسلامی استان پیگیری های لازم را در نطق ارایه شده در جلسه پیرامون تعیین تکلیف ۱۰۰ واحد مسکن اجتماعی محرومان که در سال ۱۳۹۷ در تهران به تصویب رسید را عنوان نموده تا هرچه سریعتر اداره کل راه و شهرسازی نسبت به تخصیص زمین مورد نیاز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نایین و ساخت مسکن مزبور اقدام نمایند. همچنین در راستای بازدید جناب مهندس غلامی معاونت محترم امور عمرانی استانداری در سال گذشته از شهر انارک و دستور در خصوص روکش آسفالت میدان امام علی (ع) تا انتهای کمربندی شهر را از مدیرکل اداره مزبور خواستار و در پایان مکاتبات بعمل آمده در این خصوص تحویل ایشان گردید. امیداست در اسرع وقت در خصوص این دو مورد مهم اقدام لازم بعمل آورند.
2- از کمک خیرخواهانه مهندس محمود گوهرین انارکی در امر کمک به آسیب دیدگان از کرونا و مقابله با این ویروس منحوس به مبلغ ۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان نائین را قدردانی می نماییم.
3- ستوان یکم علیرضا داودی مقدم فرمانده حوزه شهیدمطهری نائین به همراه جمعی از اعضای شورای پایگاه بسیج انارک، ضمن حضور در دفتر شهردار با مهندس سبحانی نسب دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه شهردار انارک بر همگامی و همراهی تمامی دستگاهها به ویژه بسیجیان در خدمت رسانی شهروندان و خانواده شهدا تاکید کرد. علیرضا داودی مقدم در این دیدار با اشاره به ارتباطات سازنده و مفید بسیج با شهرداری انارک و همراهی این دو نهاد درخدمت رسانی به شهروندان و مردم غیور و انقلابی اظهار داشت: مردم انارک مردمانی با اصالت بالایی هستند، اگر با این مردم با صداقت و روراستی رفتار شود مردم از خود بزرگواری نشان می دهند، بزرگواری و فرهنگ و منش بالا درمردم انارک بسیار نمایان است. در این دیدار نیز مسائل و مشکلات بسیجیان عنوان وبررسی و به سوالات آنها پاسخ داده شد. ۹۹.۵.۸

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
2- کرونا، بایدها و نبایدها.
- ناشناس: چرا ((کمک مهندس گوهرین به)) شورای نائین¿¿¿¿¿¿¿
4- کمک به حفظ و احیای محیط زیست پیرامون.
- آقای حسینی: بیاییم باهم تلاش کنیم و حیوانات نادر که من قول میدم در کوه های انارک هم کم نیست پیدا و عکاسی و به همه نشان بدیم. بعد قول میدم چنانچه زیرساختهاش رو آماده کنیم انارک بهترین منطقه برای گردشگری استان اصفهان هست. تابستانها گرمای درمانگر کویر و زمستانها هوای آفتابی و خوب برای طبیعت گردی.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.