چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیام رسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش".
دیدگاهها از شنبه دهم خرداد ماه 99 تا آدینه شانزدهم خرداد ماه به شرح زیر می باشد. 

 الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
هشدار: برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، رعایت بهداشت فردی به خصوص شستشوی کامل دستها با آب و صابون و دست نزدن به صورت و کمترین تماس با دیگران انجام شود.
1- مدافع سلامت دکتر بهمن جلیلی انارکی جانت به سلامت باد.

 ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم:
- افتخار آفرینان انارکی، پیام مادر مدافع سلامت متخصص و جراح ارولوژی بهمن جلیلی انارکی: دکتر جان فرزند عزیزم به تو افتخار می کنم از اینکه مدت چهار ماه از خانواده دور بودی و در کنار محرومین در دور افتاده ترین نقاط کشور به هم وطنان محرومین در استان سیستان و بلوچستان در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا خدمت می نمایی. به وجودت افتخار می کنم. هر چند دلم برای دیدارت تنگ شده ولی دلتنگیها هم مانع از خدمت به هموطنان محروم نمی شود و به وجودت ای فرزند عزیز و دلبندم افتخار می کنم برای همیشه... (لیلا طالبی انارکی - ۹۹.۳.۱۲)
- اولین جلسه هم اندیشی فعالین عرصه صنایع دستی در انارک با حضور مهندس سلمان بخشدار، مهندس سبحانی نسب شهردار انارک ، آقای شفیعی نماینده انجمن انارکی های مقیم تهران و مهندس صفوی مدیر شرکت فراز معادن انارک و جمعی از فعالین عرضه صنایع دستی در محل بخشداری انارک برگزار شد. در این جلسه مدعوین به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداخته و مشکلات را مطرح نمودند. در این جلسه در خصوص شناسایی و ساماندهی فعالیت های صنایع دستی، تسهیل در اخذ گواهینامه های هنرمندان و بازار فروش محصولات و اعطای تسهیلات قرض الحسنه به متقاضیان تصمیماتی اتخاذ گردید.

پ- اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- مدافع سلامت دکتر بهمن جلیلی انارکی جانت به سلامت باد.
- آقای حسینی: خدا نگهدار جناب دکتر و خانواده خوبشون باشه.

2- با عرض پوزش از دوستان گرامی مطلبی به دلیل مغایر بودن با مرام گروه نارسینه راهکار پاک شد ولی برای احترام به دوستان، دو نظر موافق و مخالف آورده می شود.
 - آقای رشیدی: اینجور صحبتها و واکنشها زیبنده همشهریها نیست.
- آقای خدایی: از قدیم گفتن حقیفت تلخ هست، تخریب نیست.

ت- به "نمک خوردن و نمکدان را شکستن" می رسیم:
-

ث- پاسخ به "نمک خورها و نمکدان شکنان":
-

ج: بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم.
-

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.