برگزاری رالی خودروهای دو دیفرانسیل در کویر ریگ جن

رییس کلوپ سافاری گفت: رالی دو روزه خودروهای دودیفرانسیل در کویر ریگ جن نایین برگزار می‌‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا شهریاری رییس کلوپ سافاری گفت: کلوپ ملی سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، رالی دو روزه خودرو‌های دودیفرانسیل را در کویر ریگ جن استان اصفهان برگزار می‌کند.

او افزود: نحوه اجرای این مسابقه که در روز‌های ۱ و ۲ اسفند ۹۸ در یک کلاس و در مسیری به طول ۱۰۰ کیلومتر برگزار می‌شود، به صورت تیمی و هر تیم شامل سه خودرو، خواهد بود.

شهریاری بیان کرد: رالی خودرو‌های دودیفرانسیل ریگ جن در راستای اهداف وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به‌منظور رونق گردشگری داخلی، ترویج فرهنگ صحیح سافاری بدون آسیب رساندن به طبیعت، حفاظت همه جانبه از محیط زیست، افزایش دانش و مهارت رانندگی در کویر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، تقویت روحیه همیاری و انجام فعالیت‌های گروهی در کویر، طراحی شده و برگزار می‌شود.

او گفت: برنامه روز نخست رالی پنجشنبه یکم اسفند ماه، حرکت به صورت مختصات یابی نقطه به نقطه و با استفاده از جی پی اس از انارک به سمت ریگ جن، بازدید از کاروانسرا‌های تاریخی انارک و ناروسیه، روستای تاریخی علم حاج باقر، ریگ‌جن و معدن قدیمی آلمانی‌ها و اقامت و سکونت در کمپ شبانه در میان رمل‌های زیبای کویر خواهد بود که برای روز دوم مسابقه نیز شروع از محل کمپ شبانه و حرکت به سمت انارک در نظر گرفته شده است.

شهریاری افزود: پس از رسیدن به خط پایان، بر اساس نظر داوران و امتیاز‌های کسب شده از سوی شرکت‌کنندگان، نتایج اعلام و نفرات برتر معرفی می‌شوند.

رییس کلوپ سافاری بیان کرد: آخرین مهلت پیش ثبت‌نام ۲۹ بهمن ماه از طریق تماس (در پیام‌رسان واتساپ) با شماره‌های ۰۹۱۵۱۱۵۲۷۷۹رضا شهریاری رییس کلوپ سافاری و ۰۹۱۲۱۵۷۸۸۵۴ ابراهیم زندی دبیر کلوپ سافاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و ۰۹۱۲۳۸۲۸۶۴۳ محمدرضا هدایتی طراح و سرداور مسابقه است.
او گفت: زمان و محل تکمیل مدارک و برگزاری جلسه توجیهی، عصر روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ۹۸ در کاروانسرای انارک واقع در بخش انارک استان اصفهان خواهد بود.
(تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴)