چه باید کرد؟

انارک نیوز – "ای مدیر، من آنچه شرط پیامرسانی است با تو می گویم، تو خواه از سخنم پند گیر و خواه رنجش". دیدگاهها از شنبه نوزدهم بهمن ماه 98 تا آدینه بیست و پنجم بهمن ماه به شرح زیر می باشد. 

الف- چکیده خواستها یا "آنچه عیان است، چه حاجت به بیان است":
1- انجمن انارکیهای مقیم تهران چطور از معضل اشتغال، مسکن و گاز انارک می گوید در حالی که کارخانه پاکت سازی را تعطیل و مسکنی ...؟ 
2- آیا افتتاح ایستگاه گارزسانی در اسفندماه عملی می گردد یا همچون گذشته در حد حرف می ماند؟
3- گروه رزمی کاران انارک چه شد؟ (پاسخ از مطلبی نیا) 

ب- در آغاز به اخبار تکمیلی می پردازیم (خبرنگار مهران مطلبی نیا):
1- به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر، با حضور شهردار، بخشدار، مسئول میراث فرهنگی واعضای شورای اسلامی انارک جشن انقلاب در دبستان ایران با حضور پرشور دانش آموزان و مربیان دبستان برگزار شد.
2- با حضور مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین، مهندس سلمان بخشدار انارک، مهندس سبحانی نسب شهردار، مهندس حمیدی مدیر شرکت باریت، اعضای شورای اسلامی انارک، اعضای انجمن انارکیهای مقیم تهران و مسئولان اداره کار، برق، منابع طبیعی، بیمه تأمین اجتماعی، شهرکهای صنعتی، شرکت توسعه و تعاون و امور اراضی شهرستان نایین در سالن اجتماعات شرکت پودر انارک روز پنجشنبه برگزار شد.
ابتدا مهندس حمیدی مسائل و مشکلات اشتغال، مسکن و گاز را عنوان و پس از آن مسئولان به بیان دیگر مشکلات شهرستان نایین و بخش انارک پرداختند. سپس مهندس علیزاده مسئول انجمن انارکیهای تهران بیان نمود با پیگیریهای انجام شده با ‌اداره گاز استان و شهرستان عملی شدن عملیات گاز کشی انارک دراسفند ماه اجرایی می گردد. در پایان مهندس نصرتی فرماندار محترم شهرستان نایین با بررسی مشکلات عنوان شده در جلسه قول مساعد در پیگیری و رفع مشکلات را دادند.

پ-  اینک گزیده دیدگاه ها و راهکارها یا "گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من، آنچه البته به جایی نرسد فریاد است":
1- آقای حسینی: مدت زیادیست که از گروه رزمی کاران انارک خبری نیست. می شه بفرمایید کجا رفتند؟ مگر دیگه فعالیتی ندارن؟ بچه های باشگاه انارک باید با استاد هم وعده می شدند و خودشون در انارک نرمش و تمرین می کردند و هر هفته دوسه نفرشون استاد رو در نائین می دیدن و ازشون تکنیک آموخته و برمی گشتند به بقیه می آموختند. استاد هم هروقت می تونستند سری به بچه ها می زدند و تمرین می دادند.

ت- بالاخره با "شکوفه های امید" به پاسخ کارگزاران می پردازیم:
1- مهران مطلبی نیا: به علت کم شدن رزمی کاران و مربی هم از نایین رفت و آمد می کرد، برای ایشان سخت و مقرون به صرفه نبود.

کلیه اخبار، پیشنهادات و دیدگاهها همراه با تصاویر مربوطه در گروه تلگرامی "نارُسّینَه راهکار" موجود و نوشته بین ((  )) در بالا از انارک نیوز می باشد.